Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Flera e-post konton, ett program? (ej IE4)

Martin77

Recommended Posts

Nackdelen med netscape är att man får olika profiler för olika e-postkonton.

Jag vill ha ett dit allt kommer (det är drygt att sitta och synkronisera alla bokmärken).

Är det fortfarande så i Communicator 4.5 att man får olika profiler för olika konton ? Jag vill helst inte använda MS IE 4.

Niklas Sörman

Ja det är fortfarande så i Netscape. Om du inte gillar Internet explorer 4 så kan du ju Installera det och sedan använda Netscape som webläsare men Outlook Express som e-postprogram, det går utmärkt för det gjorde jag under en tid då jag hade Windows 95.

Henrik Iacobaeus

Om du har lust att lägga lite pengar på ett program kan jag rekommendera Eudora Pro. Den tillåter flera olika profiler med olika konon, avsändare etc. Programmet har dessutom bra filtrering av inkommande och utgående post. Finns som demo (30 dagar) på http://www.eudora.com

//henrik

Niklas Sörman

Nej, tyvärr måste du installera IE också så vitt jag vet, men du behöver ju inte installera AcitveDesktop (om du inte har Windowws 98 förståss, då kan du installera OE utan IE genom Lägg till ta bort program i kontrollpanelen eftersom IE alltid är installerat i Windows 98)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...