Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

En ny Windows Community site


winbil

Rekommendera Poster

Hej,

 

Vi har en helt fungerande Windows Community sajt med en jättesnygg design som har varit aktiv i 2 år. Ni som känner till msfn neowin community vet exakt vad jag menar.

 

Nu vill jag komma till saken.

 

Vi har byggt en likadan sida med ett svenskt domän och vill utveckla mer.

Därför söker jag kunniga personer som ska bidra sajten med artiklar nyheter osv. (En likadan sida finns inte i Sverige) Eftersom det ska vara en community site ska vi även ha Forum support.

 

Själv pluggar jag till lärare i engelska i Stockholm och är nästan färdig med min utbildning. Under studietiden har jag kunnat utveckla mig inom webbdesign, windows XP, 2003, flash osv. (Det var lite information om mig.)¨

 

Jag är nyfiken på hur många som kommer att vara intresserad av det. Ni som tycker att det låter intressant kontakta järna mig. Ni kommer att få mer information.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

winbil skrev:

 

...kontakta järna mig.

Skulle inte skada om du läste svenska också...

 

Jag är intresserad, men ser ingen väg att kontakta dig. Och vad betalar du för artiklar?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt om jag gjort stavfel men jag skriver bra för att ha bott i Sverige i 4 år. Om du inte ska visa tolerans kan vi börja kommunicera på engelska...Du perfekta mannen!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Vi på forumet har bara tillgång till dom uppgifter som står i din anv. info.

 

Du har varken angett epostadress eller hemsidesadress, så möjlighetern att kontakta dig är ju obefintliga.

 

Det var nog Maratonmannens poäng!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

 

Tråden flyttad till Karriär & Utbildning

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator WindowsXP|

 

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...