Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inetdata är bra......


Mikael Konradson

Rekommendera Poster

Mikael Konradson

......för dom installerade 128Mb för mycket på min dator, TACK (fast den har ju krånglat en hel del och ingen support har man fått, -Nej Inet får inte leverera min nästa dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tommy Liljeros

Hej!

Hur har du gjort jämförelsen med dom andra tre företagen? Kan du beskriva på vilket sätt dom var sämre?

/Tommy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tommy Liljeros

Hej!

Med din brors retur ligger det till så här enligt de uppgifter jag fått av Henrik på Retur/support:

 

Först har vi testat hans 24x cd och inte hittat något fel, därefter har vi försökt fått tag i kund men misslyckats. När han sedan kontaktar oss medelar vi att det är inget fel på hans läsare och undrar om det är några speciella skivor som den inte läser. Vi testar läsare igen men hittar inget fel. Meddelar kunden att vi returnerar den till honom, vilket gör att han hotar med att gå till ARN. Eftersom jag då inte vill hålla på att diskutera detta skickar jag en 32x läsare till honom 990209. Kunden har då flyttat och inte meddelat oss. Kontaktar kund och han ger mig den rätta adressen.Han har dock eftersändning på sin post men det har tydligen inte fungerat. 990222 skickar jag paketet till den rätta adressen. Det paketet ankom Posten i Ljungby 990223 och är utlämnat 990227. Kundens RMA nummer: 4643025

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tommy Liljeros

Hej!

Nja, har ingen fastställd ICC rating. Men om du har vägarna förbi huvudstaden så fråga efter mej i receptionen så kan vi göra upp våra mellanhavanden i några normala blixtpartier...

 

Här finns både vanliga klockor och Fischer-klocka plus min sekundant Christer...

 

/Tommy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...