Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vem kan producera en hemsida billigt/proffessionellt/snyggt


magtuc

Rekommendera Poster

Vi skall sätta upp en ny webbsida. Nu vill vi ha något rent/luftigt/elegant i stil med www.guteform.se

Någon som känner att er stil ligger i linje med den sidan och kan göra det till ett lågt pris? Vänligen kontakta mig för en förutsättningslös diskussion.

 

 

Vänliga hälsningar

Magnus

 

magnust@chello.se

0705-228322

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MathiassaithaM

Både ja och nej på frågan om jag kan göra det billigt. Den sidan är gjord i flash och förmodligen så körs det en mängd VBA script där som alla tar sin rätta tid.

 

Hur mycket funktionalitet vill du ha in? Dvs. hur dynamisk ska sidan vara? Har du ett utbud som varierar eller ska det läggas in som statiskt?

 

Ska du ha ett administrationssnitt där du bestämmer över innehållet eller ska du vid behov då lägga in nya produkter/ändringar själv direkt i källkoden?

 

//Mathias

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MathiassaithaM

Funktionaliteten bakom chello.se verkar skilja sig en hel del till gutenform.se.

 

Hur snabbt vill du ha det gjort?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Nej det är inte chello som skall göras om det är bara min privata Internetleverantör. Vi tänkte ha sidan klar i januari. Vad tar du i timmen? Vad har du för referenssidor? Kan jag ringa dig under veckan på något telefonnummer?

 

Mvh

Magnus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MathiassaithaM

Jag är akademiker med en systemvetenskaplig inriktning med ett stort brinnande intresse för just webbdesign och har inte gjort en "full" webbplats i flash så några referenssidor i detta området kan jag inte ge då jag endast gjort enstaka webbplatser och då i php. Men jag har ett brett kontaktnätverk och ser inte detta som ett problem.

 

Jag kan anta utmaningen mot just det faktum att jag får använda det som en referenssida och därför kan jag erbjuda er (förmodligen) det bästa priset.

 

Jag kan räkna på ett fast pris när du ger mig en kravspecifikation (ange gärna ungefär vilken prisnivå ni förväntar er) och vi gör isåfall som så att när jag presenterar ett upplägg som ni finner intressant så gör vi upp om en leveranstid med betalning.

 

På det sättet betalar ni endast för resultat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MathiassaithaM

Sitter i projekt på annan ort och finner det mer lämpligt i ett sådant här skede att hålla kontakt via mail då jag sitter med dålig täckning på mobiltelefon under denna vecka.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...