Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Telia webmail


Lasse Wängermark

Rekommendera Poster

Lasse Wängermark

Återigen har Telia skickat ut en ickefungerande produkt!

Är det någon mer som provat webmail?

Jag gjorde det och fick min e-post-konto hos Telia avstängt!!

På grund av att webmail-funktionen innehöll massor med post som jag tagit bort för länge sedan i min ordinarie pop-klient! Mit konto blev då övertrasserat och inkommande e-postare fick meddelandet att min brevlåda var full!

Sorteringen av breven i webmailen är också något som jag inte lyckats komma överens med. Sorterar man på datum får man de 9 senaste breven sorterade, trots att jag enligt webmail har nästan 900 brev. (i verkligheten har jag f.n. 281 st.)

Telias support svarar bara att dom funderar på saken. Inte vet jag hur man avsäger sej skiten heller!

För i tiden testade man innan man la i produktion!

 

/ Stora lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst elaktomte

Telia suger! Det har jag alltid sagt.....har iofs haft telia mobilabb. i två år men nu är det comviq som gäller! =)

 

//Petra L

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är nåt som suger när det gäller mobilabonnemang så är det Comviq! Telia Mobitel rockar!!!

 

/Henke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst elaktomte

Telia kör med utsugarpriser...även om det har blivit lite billigare nu...

 

En av anledningarna till att jag inte gillar Telia: när jag skulle förlänga mitt Teliaabb. efter två år och ha en ny telefon (Nokia 3210) skulle det kosta 1200 kr! För förlängning av ett abb. som man haft i två år!!! Då tog jag hellre Comviq som är billigare och nästan lika bra täckningsmässigt (lika bra nu) och fick telefonen + abb. för 200 kr. Jävla priser dom kör med.....

 

//Petra L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...