Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

P990 Sony Ericsson


Avicii

Rekommendera Poster

Kommer ju inte förrän i Mars nästa år... Då finns det säkert andra tillverkare som har ännu vassare telefoner.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är riktigt synd att de inte etablerar samarbete med Skype för att få produkten portad till UIQ 3 på samma sätt som den finns till Windows Mobile.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Freddie skrev:

 

Jaaaa...herregud så jag längtar...jösses...

Du är inte ensam. Du säger väl till när den finns att beställa. Vill vara först i kön.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är inte ensam.

Näää...kan tro det...

 

Du säger väl till när den finns att beställa.

Jodå...jag säger till precis när jag varit & inhandlat den, så jag får vara före dig...*fniss*...

Näää...skämt o sido, hör jag nåt vidare så lovar jag att jag meddelar dig det...

 

Varje gång dom ringer till företaget & vill erbjuda mig en förlängning på mitt abb. så brukar jag plåga dom med en ny lur fast sist valde jag tillbehör istället, HBH-660-snäcka & en extern radio till luren...så jag tänkte förlänga företagets abb. till nya luren, tror det blir i mitten av - 06...dessvärre...men då får jag ju höra mig för av en erfaren P990-användare...*tihi*...

 

Hade gud bara varit med mig i Lördags på Lotto,

hade ett nr på Lottot (13 istället för 16) & en siffra på Jokern som felade

så hade jag betalt SE för att påskynda dom med releasedatumet samt att jag även hade beställt en till dig...

Och dom på jobbet säger att 2.500:- också är mycket pengar...*moooorr*...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Freddie skrev:

 

...hör jag nåt vidare så lovar jag att jag meddelar dig det...

Tack för den vänligheten!

 

Men nu har jag redan bokat en lur hos Katshing. Preliminärt pris är bara 6500. Leveransdatum okänt.

 

Undrar om jag får köpa den obunden? Har i dag inget 3G abonnemang, men den funkar väl i GSM som vanligt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för den vänligheten!

Så lite sååååå...

 

Men nu har jag redan bokat en lur hos Katshing. Preliminärt pris är bara 6500. Leveransdatum okänt.

Ha..ha...du kunde inte hålla dig...*asg*...

 

Undrar om jag får köpa den obunden? Har i dag inget 3G abonnemang, men den funkar väl i GSM som vanligt

Jaaa...det måste man ju få göra...absolut...har inte heller 3G men annars ska det fungera precis som GSM...om inte 3G är möjligt så övergår den till 2G...så det ska inte vara några konstigheter...

 

...*bläääää*...du blir före mig...*snyft*...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Makan Amini skrev:

 

Om vi nämner P990 får vi inte glömma Nokias E61. Kan bli riktigt intressant och se hur försäljningen av E61 vs P990 blir.

För min är det uteslutet, då nokiorna saknar kamera.

Och P990i:s design är oöverträffad.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att den saknar kamera kan ses som ganska klent. Å andra sidan tror jag att enheten är tänkt att nå större företag där kanske fotografering t.om. är förbjudet? E61 är vidare billigare, mindre och lättare. 3 aspekter som kan bli viktiga.

 

Som privatanvändare håller jag dock med dig, P990 blir nog det ganska lätta valet :).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit ännu bättre om de inte envisats med att ha med ett tangentbord utan haft större skärm a la P800. Tangentbordet får iaf mig att välja bort den.

- devilwithin

---

It´s not nerdy to wish for a BFG10k for xmas!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda negativa med P990i, som jag ser det, är bara 3-way jog dial (P9xx 5-way jog dial) och inget om jag förstått rätt 3.5 mm hörlursuttag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är bara 3-way jog dial

Aha...det har jag inte ens tänkt på...

 

Sen läste jag nånstans att radion ska gå att lyssna på även utan lurar,

grym funktion som jag bara väntat på...så slipper man bära med sig andra lurar än sin BT-snäcka...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
Sen läste jag nånstans att radion ska gå att lyssna på även utan lurar,

grym funktion som jag bara väntat på...så slipper man bära med sig andra lurar än sin BT-snäcka...

Förstod väl att jag inte skulle få denna funktion uppfylld, dumma N24 som ljuger sådära...*morr*...

 

http://www.n24.se/dynamiskt/prylar/did_10735497.asp

 

[bild bifogad 2006-10-16 17:17:15 av Freddie]

875043_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 veckor senare...

// Maratonmannen

 

Tack för den vänligheten!

 

Så lite sååååå...

 

Men nu har jag redan bokat en lur hos Katshing. Preliminärt pris är bara 6500. Leveransdatum okänt.

 

Ha..ha...du kunde inte hålla dig...*asg*...

 

Undrar om jag får köpa den obunden? Har i dag inget 3G abonnemang, men den funkar väl i GSM som vanligt

 

Jaaa...det måste man ju få göra...absolut...har inte heller 3G men annars ska det fungera precis som GSM...om inte 3G är möjligt så övergår den till 2G...så det ska inte vara några konstigheter...

 

...*bläääää*...du blir före mig...*snyft*...

Nähä...jag hann visst före dig...lovade ju & höra av mig när jag inhandlat den...jag hann före dig...*fniss*...

 

Edit : stavfel...

[inlägget ändrat 2006-11-14 23:28:57 av Freddie]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Freddie skrev:

 

Nähä...jag hann visst före dig...

Jag är lite långsam av mig numer. :)

 

Lever man på en landstingslön så får man prioritera vad som skall inhandlas på önskelistan. Uppgradering av PC (8800GTX, Core 2 Extreme, 4GB RAM, Samsung 305T) kom denna gång före P990i. Men jag satsar på nästa modell, P1000.

De funktioner som jag använder mest är kalendern och adressboken och till detta duger P910i gott. 3G klarar jag mig utan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är lite långsam av mig numer. :)

...*fniss*...det var Du som sá det...

 

Lever man på en landstingslön så får man prioritera vad som skall inhandlas på önskelistan.

Absolut...förstår precis...får nog erkänna att jag också skulle valt datoruppgradering i 1:a läget...

 

Men jag satsar på nästa modell, P1000.

Ha..ha...men, säg inte sådär...vill juh också ha den redan nu...

 

De funktioner som jag använder mest är kalendern och adressboken och till detta duger P910i gott. 3G klarar jag mig utan.

Jaaaa...förstår att du nöjer dig med P910i...fast jag tycker att dom

försämrat HandyDay massor...gillar den inte i dagsläget...*dumma*...kör du med den...??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...