Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Alternativ till Outlook


bultzor

Rekommendera Poster

Hejsan.

 

Sitter här på jobbet och blir helt vansinnig. Har väldigt många kontakter i min adressbok som i sin tur uppdelade i olika distributionslistor. I dessa listor så blandar programmet både efternamn och förnamn. Vilket gör det väldigt svårt att gå igenom & kontrollera så att jag har alla kontakter i rätt lista med rätt mail.

om en kontakt i adressboken byter mail måste jag in i alla distibutionslistor och ändra för det gör inte programmet själv.

 

Jag tycker att outlook är väldigt oanvädarvänligt och undrar om någon har något annat förslag.

 

jag har provat mozilla thunderbird men även där får jag ingen ordning på kontakterna. Mailprogrammet tycker jag i sig är bättre än outlook men kontakterna blir inte lätthanterligt.

 

Hoppas jag kan få hjälp med detta bekymmer

 

/Stefan

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En smak sak.

Jag tycker inte om eudora. Vet inte varför men har haft det på skolan i 4 år och har aldrig riktigt tyckt om att jobba med det.

 

/Nenna

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, och tack för era snabba svar.

Har nu testat opera. Första intrycket var väldigt possitivt. Men sedan när jag skulle lägga in olika kontakter och lägga de i olika mappar och kategorier så funkar det ej. Kan tydligen bara ha en mapp. Känns begränsat, men jag kanske gör fel.

 

Har inte ennu testat eudora.

 

/stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...