Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Färdig webbplats för att sälja tjänster med kredit


bla__

Rekommendera Poster

Jag vill inte utveckla min webplats själv eller betala någon för att göra det från grunden. Därför undrar jag om det finns någon färdig webbplats eller snarare mall till en sådan att köpa. Den skall användas till följande:

 

 

* Den skall kunna hantera kortbetalningar för att komma åt en lösenordsskyddad sida.

* Från den lösenordsskyddad sidan skall användarna kunna ladda ner elektroniska dokument mot betalning, dvs en slags prenumerationsservice.

 

Jag har hittat en del sådana för att sälja varor på internet, men inga för att sälja täjnster.. men det måste väl finnas?

 

[inlägget ändrat 2005-09-19 13:51:17 av bla__]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske i likhet med min webbplats? Där jag har en filarea som endast kan nås av vissa grupper. I denna filarea har jag sedan olika mappar med olika rättigheter. Så grupp A kommer endast åt mapp A osv... Och vissa grupper kan komma åt en del av de andra. Dock kör jag inte med någon registrering av hur ofta man laddat ner en viss fil utan avgiften är begränsad till åtkomsten av mappen/mapparna...

 

Hanteringen av medlemsregistret och dess avgifter sköts inifrån en administrationspanel...

 

Rätt ute nu?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...