Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Grafik problem (Geforce 4)


;););)

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder
;););) skrev:

Jag har laddat hem det, och installerat det kan du berätta vad jag ska göra nu? från steg till steg.

 

Heter inte Cecilia, men jag kan alltid bidra med en skärmdump där du ska leta.

:-) (Se bifogad bild)

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

 

 

[bild bifogad 2005-09-19 20:23:57 av Stefan Eklinder]

752125_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag har inte programmet på den här datorn (jobbdator)

...kanske du ska ändra på din presentation då:

 

 

Datakonsult utan uppdrag just nu...

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt off-topic, men presentation gäller fortfarande (tyvärr).

Anställning i konsultbolaget har jag fortfarande och det är bolagets dator jag sitter vid, så Everest Home är inte tillåten på den enligt licensavtalet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cecilia, poängen du fick var ämnad åt din son ;)

Du är nog den mest hjälpsamma och pedgagoiska person som eforum någonsin upplevt - det säger inte lite det; Konkurrensen är hård. Hejja =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cecilia jag ladda ner Everest home, den gav mig en link till drivrutins sidan jag laddade ner en av dem fick virus på datorn som gjorde så datorn startade om hela tiden, Tydligen berodde detta på fel drivrutin för ljudkortet och då var jag tvungen o formatera om datorn kunde inget göra, ioch sen testade jag en annan drivrutin på den hemsidan och fick samma virus problem och fick formatera och nu vågar jag knappt installera mer Ljud drivrutiner om nån undrar vad ljudkortet heter som jag har så stog d "Vinyl AC'97 Codec Combo (WDM)" WDM eller WMD vet inte riktig.. hoppas nån kan hjälpa mig att få den rätta drivrutinen för denna Ljudkort.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inget om ljudkort, därför bör du nog starta upp en ny tråd i forumet för Ljudkort eftersom det inte har något med Spel att göra. Välj Skriv inlägg i vänsterkanten ganska högt upp.

 

PS. Lite fel att kalla en olämplig drivrutin för virus. Dessutom bör du i ett sådant läge testa att trycka F8 upprepade gånger under uppstarten och välja Senast fungerande konfiguration i menyn innan du börjar formatera om datorn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...