Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Microsoft Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas"


Angelica

Rekommendera Poster

Har lite problem när jag ska titta på videoklipp på Internet. Jag får upp ett meddelande som säger att "Microsoft Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas". Och sedan kan jag också välja om jag ska skicka en felrapport eller inte.

 

Det hjälper inte heller att jag kopierar sökvägen och klistrar in den direkt i Windows Media Player. Jag får upp samma meddelande då, fast på engelska.

 

Vad tror ni det kan vara för fel?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Mediaspelaren eller Internet Explorer

Jag skulle gå på mediaspelaren och avinstallera och installera om den.

 

Om problemet kvarstår skulle jag prova Netscape, Firefox eller nått annat alternativt program som är mer självständigt från Windows. Om problemet kvarstår ändå så är det någon del av mediaspelaren som inte försvinner vid avinstallation för att den tillhör Windows på nått sätt.

 

Tillåt mig att bli politisk / Nej till integration...

Liknande problem är tydliga symptom på att integrationen av program i Windows är överreklamerad. Tänk om alla program (tex IE) i Windows gick att avinstallera och installera om igen, då hade man kunnat lösa det mesta ganska enkelt.

 

// "Det är aldrig Microsofts fel att Windows inte fungerar. Problemet är att ingen tycks begripa hur Windows ska användas!"

 

Microsoft 1995 - 2005

(omskrivning av upprepade uttalanden)

 

[inlägget ändrat 2005-10-25 00:14:24 av softstate]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...