Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

angående filer på nätet


angelfalls

Rekommendera Poster

Funderar på lägga ut nåra filer på nätet.. typ låtar eller något liknande.

Hur fixar man någon sida där man lägger ut filer som kan va uppe på nätet ett tag, sen när jag vill kan jag lägga ner sidan.

 

Vad är det för koder jag ska använda??

hur gör jag helt enkelt??

Ge mig all information för att lägga ut filer + lägga ut sidan på nätet samt lägga ned sidan..hoppas det är inte för komplicerad.

Grejen är det tar ibland så himla lång tid att skicka filer genom msn, därför tänkte jag lägga ut filer istället.

 

Juste ingen ftp bara en vanlig simple hemsida.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är det tar ibland så himla lång tid att skicka filer genom msn, därför tänkte jag lägga ut filer istället.

Om det är just detta som är ditt problem, så finns det enklare sätt att lösa det än att skapa en webbsida själv på ett webbhotel. Här kan en person lägga upp en fil och en annan ladda ner den:

http://rapidshare.de/

 

Annars så går det oftare betydligt snabbare att skicka filer med mejl än via MSN.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det står på sidan jag länkade till:

Just select a file and upload it. You will get your download-link and a secret delete-link immediately.

 

Läs deras FAQ också:

http://rapidshare.de/en/faq.html

Din fråga finns där också.

 

Jag har inte använt det själv utan det är min son som använder det lite då och då.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp.. jag ladda precis upp en fil såg att man fick en delete länk. men grejen e jag råka stänga sidan, så jag spara aldrig länken dumt av mig.

Kanske kan be admin fixa en ny delete länk.. LETS SEE.

 

Tack för länken :) :)

 

Kom på gärna me andra tips, hemsidor o sånt för att ladda upp filer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...