Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SF anytime, fungerar inte.


hostname81

Rekommendera Poster

Skall gå in och köra sf anytime, har tänk hyra mig en film i det tråkiga vädret men när den testar så säger den astt allt är okej förutom att den inte kan öppna pop up fänster, den säger då att jag skall avaktivera min pop up blockare men problemet är att jag har ingen sådan vad kan vara felet?

Tacksam för snabbt svar.

 

/hostname81

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör IE 6.0 och w2k.

Biufogar en bild på felet som kommer hos sf anytime

 

[bild bifogad 2005-08-29 10:59:17 av hostname81]

[inlägget ändrat 2005-08-29 11:01:36 av hostname81]

743952_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IE 6, någorlunda uppdaterad, har ju popupblockare. Får du som ingen liten gul list övre delen av sidan som säger att windows blockerat popup?

 

*edit* Ah..du hade en bild också. Men det är ju ett javascriptfel, och javascript är nåt som jag håller mig borta ifrån ;) dvs vet ej vad det felet är.

[inlägget ändrat 2005-08-29 11:10:53 av Pentti H]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har ej den uppdatterade versionen med pop up blockerare.

Så jag vet ej vad som kan vara felet, jag har haft pop up blockare tidigare men har det ej nu.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det inte vara så att SF-anytime vill att det ska vara en uppdaterad webläsare? Spekulerar vilt...

 

Sökmotorerna verkar inte heller veta nånting om nåt javascriptfel som heter "klassen stöder inte automation" :(

 

Enda jag fått fram är från eforum och då handlar det allmänt om att javascriptet är dåligt kodat.

 

Jag ska testa och se vad som händer när jag testar med senaste IE.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asch det gick inte bra för mig alls, jag kan inte ens se trailern då min Windows mediaplayer inte får kontakt med dom alls när jag ska kolla trailern. Troligen DRM-skiten som spökar.

Men senaste IE varnade för en popup som jag tillät, då kunde allt utom "individualisera mediaplayern" testas och godkännas.

 

Kanske din gamla popupblockare lämnat nåt spår kvar av sig så att IE, eller SFanytime tror att du har den kvar....

Varför inte prova och installera senaste IE? då får du ju en säkrare dator mot internet också :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...