Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Jan Videren

Nedladdning av Adobe Reader

Rekommendera Poster

Kan man inte ladda ner hela installationsfilen för Adobe Reader längre? Den ska vara typ 22-23 Mb. Nu får man bara ner en 500 kb stor fil som sen hämtar resten när man startar den. Förr vet jag att det funnits en länk till hela installationsfilen för distribution på ett nätverk....?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo nog har jag varit där, men jag får bara en ca 500 kb stor fil när jag laddar ner där, sen verkar resten hämtas från internet när man startat den installationsfilen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Glöm inte att uppdatera när du installerat det. Just nu är det uppe i version 7.0.3, men den går inte att hitta någonstans som fullversion. Bara 7.0:an finns.

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

- Albert Einstein

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Stefan Eklinder skrev:

Glöm inte att uppdatera när du installerat det. Just nu är det uppe i version 7.0.3, men den går inte att hitta någonstans som fullversion.

Själva 7.0.3 uppdateringen finns att hämta i sin helhet. Den är för "Multiple languages" och täpper till ett nyligen upptäckt säkerhetshål:

http://ardownload.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/7x/7.0.3/misc/Acro-Reader_703_Update.exe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var konstigt jag får Filstorlek 23.2 MB vid nedladdning utan Album-programmet, se bilden. Någon cookie som styr kanske.

[bild bifogad 2005-08-27 17:21:04 av Cecilia]

743266.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Cecilia skrev:

Det var konstigt jag får Filstorlek 23.2 MB vid nedladdning utan Album-programmet, se bilden.

Får jag också i det läget, men klicka på Ladda ner, så ser du vad Jan Videren menar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...