Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
hemlös kvinna

palmesvapen

Rekommendera Poster

Vid det tillfälle som O Palme mördades i centrala Stockholm så kom en fd bunkerfånge till min bostad på inedalsgatan kungsholmen Stockholm med en revolver ett stort tungt ljust vapen.Bill D Svensson som på 70 talet vid en massrymning från kumlabunkern då 15 man avvek tog gisslan tillsammans med Svartenbrant i lindesberg se "lindesbergsdramat" de var då beväpnade.men denne våldsman kom med vapen till mig han sa "var inte rädd den är ej till för dig . jag har ej hört att vapnet har tagits i beslag det skulle jag hört ryktesvägen det verkar som borta .Men kom att kallas "vackert vapen av den inbrottstjyv som fixade det som han sa "det var ett så vackert vapen Birgitte".

"hemlös kvinna".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
SYS64738 skrev:

Är det bara jag, eller blir inläggen på eforum allt märkligare?

Nä, det är inte bara du som tycker det. Även jag tycker att en del inlägg är ganska flummiga. Undrar ibland vad folk sysslar med.

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

- Albert Einstein

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

..jag programmerar JAVA (ja finputsar programmet), skriver en manual och en rapport...

om nu någon undrade :)

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

1) Har du delgett polisen dessa vittnesuppgifter?

2) Vad är det för dårar som hittar hit?

3) Jag förstår inte vad du menar riktigt Monshi? Hur hör detta till ämnet? Fast eftersom jag inte vet vad ämnet är kanske det hör hit ändå. Eller så är du bara ironisk?

Nä jag undrade bara faktiskt :D

[inlägget ändrat 2005-08-11 18:36:42 av Hundbert]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ne, jag bara svarade på Stefan Eklinder obefintliga fråga...

Helt OT, men om det är i någon kanal här på Eforum som trådar får springa hur som helst så är det i Öppet forum, Ordet är fritt.

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi skrev:

Ne, jag bara svarade på Stefan Eklinder obefintliga fråga...

...och jag besvarade bara SYS64738.

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

- Albert Einstein

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför så snabba att döma ut trådskaparen som dåre? Om hon nu är hemlös kanske detta är första gången hon kommer i kontakt med ett forum och får lufta det hon upplevt. Av olika anledningar vill hon kanske inte ha kontakt med polisen. Varför måste alla följa ett mainstream beteende för att bli accepterade härinne?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

anjuna: Man kanske inte behöver följa ett "mainstream beteende" men det underlättar om man använder någorlunda riktig grammatik och meningsbyggnad om man vill få fram sitt budskap.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker bara det var ett väldigt konstigt inlägg att börja med. Och på eforum dessutom.

Tror inte iofs att polisen skulle bry sig särskilt mycket om uppgifterna heller, dom fyller väl i någon rapport bara för att dom måste göra det.

Sen läggs rapporten på hög och glöms bort.

Det finns ju många indikationer på att palmemordet är mörklagt, polisen får inte utreda det och vittnen har belagts med munkavle.

Kvällstidningarna kanske skulle vara intresserad av storyn däremot?

[inlägget ändrat 2005-08-12 04:41:09 av SYS64738]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
...men det underlättar om man använder någorlunda riktig grammatik och meningsbyggnad om man vill få fram sitt budskap.

Ja, det är verkligen bedrövligt. Inte undra på att hon är hemlös;-/

(OBS; ironi)...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för tipset.

Dock, det är alltid bra att bifoga mer information i tipset.

Många tips består just bara av en länk just till något forum,

och allt som oftast så kommer inte ettan-mottagaren in på

forumet utan användare.

Givetvis är hemlös kvinnas information intressant, hon

får gärna höra av sig direkt till ettan@aftonbladet.se eller

ringa 08 411 11 11.

Tack

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man kan Googla på rätt mycket, inklusive "hemlös kvinna palme" Då dyker det upp en kvinna med samma nick och mailadress som den som startade tråden. Och ett namn, Birgitte Mattson. Hon har varit ute med hela eller delar av detta länge, nu. Redan i december 04 lade hon inlägg på ett politiskt forum.

Min gissning är att hon är bekant för både Palmegruppen och kvällspressen...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...