Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Användning av SE T630


Erki

Rekommendera Poster

Om jag vill lägga in ett nummer i adressboken på en T630 som ser ut typ

990 Lur Vänta på ton *23*..... Hur gör jag för att få in lur och att den väntar på ton innan den slår nummret vidare?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått rätt så vill du ha en paus mellan 990 och *23*, den pausen får du genom att trycka ner * en liten stund, då kommer det upp ett p...

således ska du knappa 990 p *23*

 

ibland kan det behövas 2 pauser (p) för att det ska bli rätt väntetid, men det är bara att prova...

 

Hoppas det löser sig

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du först knappar in nummret utan att gå in i telefonboken, sedan väljer du mer - lägg till nummer - ny kontakt ( eller befintlig) då ska det funka.

Alltså tryck upp knapplåset skriv nummret 990 (lång *) *23* sen trycker du på mer....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, det fungerade perfekt. Poäng!

 

Varför ska det vara så krångligt och inte dokumenterat.

 

Jag tänkte lägga in olika hänvisningskoder för växeln i telefonen. Jag har så svårt att hålla rätt på vilken som är för gått för dagen, sjuk semester etc.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar för poängen...

 

Det går ju även att använda sig av detta system om man ringer genom en växel lösning eller bara har ett telfonkort som man ringer billigare från, då blir det ju telnr till växel/telefonkort p telnr...

 

Sen är det bara att spara nummrena som man ringer via växel/telefonkort så blir även det lite enklare...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...