Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

manual till Acer 3503WLMi


Amos Bronson Alcott

Rekommendera Poster

Amos Bronson Alcott

 

Hej

 

Min kompis har köpt en bärbar dator. Jag försöker nu hitta manualen och alla andra upplysningar om den så att jag kan hjälpa honom hemifrån mig. Det är en Acer och jag hittar ingenting vettigt om den, hittar inte ens datorn på Acers hemsida. Helst vill jag ha det på svenska.

Men det är ju så underligt att jag inte hittar något.

Verkar liksom som att Acer inte känner till datorn.

Någon som är bättre än mig på detta??

 

Datorn köptes på Onoff. Direktlänk (som jag hoppas fungerar).

 

http://www.onoff.se/online/onoff/grundinfo.nsf/lookupvActiveProd/37005?Opendocument&doc=dataochkontordata_kontordatorer

 

Om inte länken fungerar så heter den så här....

 

Acer 3503WLMi

 

Processor: Intel Celeron M370 Internminne: 1024 MB (2x512 MB) Hårddisk: 80 GB Optisk enhet: DVD+-RW dual layer Grafik: 64 MB delad grafik Skärm: 15,4" WXGA med Crystal Bright Övrigt: Modem, Lan 10/100, Wlan 802.11g, Windows XP Home

 

amos

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-07-24 21:15:44 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

 

Hej och tack skall du ha.

 

Jag letade på Acers svenska hemsida (datorn är ju köpt i Sverige) och där fanns den inte.

Men som sagt var, någon manual verkar inte finnas på englands-sidan heller.

 

Konstigt, till min mobiltelefon som kostar 500 kr finns det en utförlig användarmanual på över hundra sidor att ladda hem.

Men till en dator som kostar 9000 kr finns ingen manual att ladda hem, inte ens på engelska.

 

amos

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

 

Hej Ulf och Cluster

 

Med er hjälp och lite egen fantasi hittade jag till sist till och med en svensk manual. Jag var tvungen att gå in på deras Ftp-sida och där låg det en svensk manual i en mapp.

 

ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/aspire_3000_5000/manual/as3000_5000_sv.pdf

 

 

tack skall ni ha

amos

 

 

edit

länken blev inte fullt ut klickbar men det är adressen i varje fall

 

 

[inlägget ändrat 2005-07-25 01:14:46 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...