Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Error,SpyBot


iris2

Rekommendera Poster

Dom senaste tre gångerna jag har kört SpyBot har jag fått följande meddelande

Error during check!: ISearchTech.ISTdownloader (Zugriffsverletzung bei Adresse 005FD5D2 in Modul 'SPYBOTSD.EXE'. Lesen von Adresse 035DBFFF) ()

 

Vad betyder det?

Ska man gör något åt det?

 

Tacksam för svar.mvh iris

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kollat att du verkligen har den senaste version av Spybot 1.4 och de senaste definitionerna?

För detta fel kan jag bara hitta rapporterat från användare av 1.3 i forumet för Spybot:

http://forums.net-integration.net/index.php?s=61f75be4bdbe1345ea276cb9e12dd04f&showforum=28

 

Om du har 1.4 så antar jag att det gäller samma sak som för 1.3, dvs se till att så få andra program som möjligt körs i datorn samtidigt som skanningen med Spybot. Du kan t ex stänga av antivirus och brandvägg.

http://forums.net-integration.net/index.php?s=3706fee59a11eb5a469e508567ae0718&showtopic=30537&st=0&#entry146157

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 1.4,tror jag åtminstone, fast när jag tänker efter så hände det något oklart vid downloading.Kanske borde jag göra om det.

Ska jag i så fall först avinstallera det som jag har på datorn?

mvh iris

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltid säkrast att avinstallera en gammal version innan man installerar den nya. Men jag kommer inte ihåg om jag gjorde det själv eller om det gick bra ändå.

 

I Spybot så kan man se vilken version man kör genom att välja Help - About, där står både versionsnumret och datumet för senaste uppdateringen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag installerade 1.4 över 1.3 så fick jag upp felmeddelanden också, kommer inte ihåg vad det stod men jag avinstallerade allt och installerade 1.4 på nytt så fungerade det.

 

Jag har för mig att Windows trodde det var ett 16-bitar program och vägrade köra det.

Tunna/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...