Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjääääääälp


ibrahim anwar

Rekommendera Poster

ibrahim anwar

det e så att jag har delat upp min HDD i 3 delar C: D:och E:....och jag formatera om systemet och nu när jag vill komma in i partionen E: så ståre

 

E:/ refererar till en plats som inte är tillgänglig.det kan vara en HDD på den här datorn eller på ett nätverk.Kontrollera att disken är korrekt ansluten och att datorn är ansluten till internet eller nätverket.Försök sedan på nytt.om platsen fortfarande inte hittas kan det bero på att informationen har flyttats till en annan plats....partionen finns i den här datorn men ingen utrymme alls jag har försökt med program som get data back och partion magic utan resultat

 

 

är tacksam för alla svar :)

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Servicepack 2 fixar problem med stora diskar. Kan det vara så att disken är större än 132 GB och att just E överskrider denna gränsen? Kör du Windows XP?

 

Som sagt: Installera servicepack 2

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ibrahim anwar

jag följde ditt råd och installera service pack2 nu kan jag komma in på partionen och se vilka mappar jag har samt hur mycket mb jag har kvar o utnyttja...jag använder xp och det är 30 gb på den partionen...när jag försöker klicka mig vidare så får jag felmed

 

E:/XXXX är inte tillgänglig. åtkomst nekad?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...