Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Infotainment"..


virtuosen

Rekommendera Poster

Här kan du diskutera värdelösa produkter och annat inom IT som du irriterar dig på.

 

Tja, "Femman" sänds ju digitalt med ettor och nollor, så...

 

"Detta kommer att förändra världen!" säger GÖTEBORGAREN när han visar "senaste" grejen som rensar avlopp.. Killen liknar väldigt mycket Göran Johansson, till och med att han kunde vara Görans bror.. (Götets "borgmästare" alltså!)

 

En halvtimme försöker han visa oss "eventuella kunder" hur man kan pumpa bort skit ifrån dass..

 

Okej: han (killen) försöker att "make a living" som det heter i Götet, på svenska "försörja sig".. Inget ont om det!

 

"Förändra världen"??? Med en "avloppspump"???????????

Hehe..

 

Kommer osökt att tänka på följande:

(Hört på tåg): Har ni inga toaletter på tåget???

-Svar: "Nej tyvärr, men vi har servicen på ändstationerna!"..

[Alla fattar inte det skojiga med "servicen på ÄNDSTATIONERNA!"]

;)

 

-Usch för infotainment! Oavsett med ettor eller nollor! -Speciellt med nollor!!!!!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är den där slanggrejen som gör rent med vatten så har han ju dessutom tuggat på med det i flera år. Måste ju vara riktigt bra eftersom det fortfarande är revolutionerande.

Vill minnas att han blir riktigt irriterande efter ett par minuter, snackar på nåt konstigt sätt. Högt å med samma tonläge hela tiden. Trots det har jag flera gånger velat beställa ett gäng avlopssrengörare av honom :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JGa har blviti sugen att bersötlla!!

Nåns om vet om det funkarr???

 

-----------

// dexter

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är faktiskt lite impad av Göran Johanssons dubbelgångares (Christer heter han om jag inte minns fel) energi och intensitet. Han har stått på de flesta av de mässor jag jobbat på de senaste 10 åren och alltid samma tempo. En äkta nasare av gammalt slag... härligt...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...