Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bevakning....


Silvio Fumei

Rekommendera Poster

Silvio Fumei

Är dety någon mer än jag som får automatisk bevakning av alla inlägg som görs i eForum ?

 

Det börjar bli lite tröttsamt att behöva tömma inkorgen hela tiden bara för att det kommer 3-5 nya inlägg i minuten.

Om jag försöker ändra det i mina inställningar, så kommer det bara ett timeout-fel eftersom den inte klarar av att lista alla inlägg på en sida under 60 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Silvio.

Bevakar du enskilda diskussioner eller hela forum? Båda möjligheterna finns numera men vi har stängt av e-postaviseringen på forumnivå just för att det riskerade bli en oherrans massa mail i inkorgen.

 

Om det är de enskilda diskussionerna (trådarna) du bevakar, hur många är det? Mest med tanke på att du får timeout när du ska få fram listan vore det bra att få grepp om det.

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

--------------------------------------------------

Epost: mats.hultgren@idg.se

Besök vår hemsida: http://www.idg.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Silvio Fumei

Jag har ännu inte anmält att jag vill ha bevakning a några inlägg, det verkar som om eForum vill bevaka alla inlägg åt mig i alla fall. Jag kan ju inte ens avboka några av dessa bevakningar eftersom hela sidan för inställningarna inte laddas pga timeout-felet.

 

 

Tholahopp. Här är lilla jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ber admin att gå in och ta bort de trådar som ligger upplagda som bevakade för din användare.

Ska strax vara klart så att du slipper floden av e-postaviseringar.

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag har fått besked om att dina bevakningar är borttagna.

Skulle du kunna bekräfta att så är fallet?

/Mvh Mats Hultgren, idg.se

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...