Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

tjoff, en av alla förebilder i detta forum!


palmone

Rekommendera Poster

jag vet att detta inlägg vid första ögonkast inte verkar vara skriven i rätt tråd!

men låt mej övertyga! =)

 

 

tråden - windows XP - har fram till nu utgetts till att vara en forum-tråd för problem. . . att så många som möjligt ska få bra och snabb hjälp och svar på sina frågor. . . men jag har nu också insett att detta är ett ställe för oss n00b´s att utvecklas. . .

 

alla inlägg har en rubik som innehåller ett fel eller ett problem. . .det innehåller inte info om vad man kan göra med Xp. . . .jag undrar om detta är något som är tillåtet!

 

jag vill inte ge all ära åt tjoff om som beskrev .bat . . utan alla här inne som kommer med underbara och pedagogiska svar. . .stort TACK till alla!

 

mvh; palmone

 

frågor kan mailas. . märk mailet IDG.se! annars slängs det i pappaerskorgen =)

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-07-12 00:42:21 av palmone]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Diskutera Eforum är nog ett mer passande forum för din typ diskussion.

 

alla inlägg har en rubik som innehåller ett fel eller ett problem. . .det innehåller inte info om vad man kan göra med Xp. . . .jag undrar om detta är något som är tillåtet!

 

Nu förstår inte jag.

Vad då "får göra"?

 

Trådarna innehåller ofta en lösning i allmänhet. Rubriken kan inte innehålla för mycket. Den ska vara kort och beskrivande för hela inlägget. Oftast står där bara HJÄLP eller något annat obetydligt.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator WindowsXP|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stefan eklinder

 

det jag menar med "får göra". . . är att jag vet inte om tråden XP är menat som en direkt hjälp-tråd?!

 

därför frågade jag om det är "tillåtet" att lägga upp -gör så här-. . -det här kan du göra med xp- inlägg under tråden windows Xp?!

 

forumet är ju på sätt fritt, men eftersom vissa inlägg flyttas runt till andra trådar så måste man fråga först. . . .

 

 

för jag vill inte skriva ett inlägg som handlar om Xp, och vad man kan göra med xp. . .och efter 5 minuter så ligger det under tex tråden hårdvara eller i värsta fall longhorn. . .

 

mvh palmone =) =P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
det jag menar med "får göra". . . är att jag vet inte om tråden XP är menat som en direkt hjälp-tråd?!

 

XP-forumet är ett forum där du kan få hjälp med problem, som är relaterade till systemet. Du kan också komma med egna tips som kan hjälpa folk eller länka till sidor som är relevanta för forumet.

 

Tråden eller inlägget lär inte ligga kvar ensamt utan det lär snabbt bli en diskussion av det om det engagerar folk.

 

därför frågade jag om det är "tillåtet" att lägga upp -gör så här-. . -det här kan du göra med xp- inlägg under tråden windows Xp?!

 

Visst är det tillåtet. Viktigt i sammanhanget är att det är lagligt och inte strider mot Eforums regler. Lägg t ex inte länkar till oseriösa sajter med piratkopior av XP-skivor.

 

Det där med inlägg är jag osäker på vad du menar egentligen.

 

för jag vill inte skriva ett inlägg som handlar om Xp, och vad man kan göra med xp. . .och efter 5 minuter så ligger det under tex tråden hårdvara eller i värsta fall longhorn. . .

 

Det ska vara relaterade till systemet XP.

 

Bara för att du kör XP och får problem med hårddisken, så är det inte relevant att lägga inlägget i XP-forumet. För hårddiskproblem finns ett eget forum t ex.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...