Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

::Hotmail problemo::


angelfalls

Rekommendera Poster

angelfalls

Har problem med hotmail. sen när jag uppdaterade genom windows update, går det inte komma åt hotmail från internet explorer samt genom firefox.

Genom explorer loggas jag ut automatisk så fort jag öppnar nån mail.. genom firefox kommer jag åt nån sida med massa av html koder. så skumt.

Men vad är det jag behöver göra?? typ har lagt till addressen i trusted sites med det hjälper inte :s.

 

PLEASE HELP ME.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angelfalls

okk explorer hotmail funkar nu för mig..gjorde lite ändringar i egenskaper. men har fortfarande problem med hotmail men genom mozilla firefox.. va kan det bero på??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ett inte helt okänt faktum att uppgraderingar etc av programm ibland ger nya problem

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
aisha skrev:

okk explorer hotmail funkar nu för mig..gjorde lite ändringar i egenskaper. men har fortfarande problem med hotmail men genom mozilla firefox.. va kan det bero på??

 

Firefox funkar tyvärr inte ihop med alla sidor på internet. Det ska finnas extension, som gör att den uppger sig om IE, Netscape också vidare. Kommer nu inte ihåg vad det heter.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...