Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
compexman

Problem med att loga in automatisk

Rekommendera Poster

compexman

Hej

Jag har eforum som startsida på min webläsare men varje gång jag vill skirva något i eforum så måste jag logga in och det vill jag inte.

Jag vill att det ska vara automatisk inloggning på eforum.

När jag markerar logga in automatisk när jag loggar in så händer det inget det funkar helt enkelt inte.

Har för mig för länge sen när jag logga in att det kom upp en ruta där det stog vill du windwos ska logga in dig automatisk varje gång mm eller något liknande har för mig att jag bocka för att visa inte detta medelande igen.

Kan någon hjälpa mig ! så att jag slipepr logga in varje gång på eforum,;/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Monshi

cookies aktiverade?

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi

Ja, tillåter din webb-läsare att eforum sparar cookies, kakor, på din dator. Du vet, de där små filerna som webb-platser vill spara för att i framtiden veta vad du har för önskemål t.ex.

Eforum håller reda på om du vill logga in automatiskt genom att just spara en liten kaka på din dator.

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
compexman

hittar inget fel med just cookies jag tror cookies är tilllåtna.;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi

Ja, då vet jag inte. Men du kan alltid testa att radera alla cookies från eforum och idg.

/T

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...