Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Se hit!


Sirocco

Rekommendera Poster

His Divine Shadow och andra som har liknande åsikter (MS-extremvänliga) tillägnas denna tråd. Här kan ni spy galla över konkurrenterna och deras användare, så slipper man se eländet i andra trådar. Elände är det ständiga idiotförklarandet av de som inte hyllar uppköpet av Bungie, MS metoder, ställning, produkter etc.

 

Håll er till denna tråd i fortsättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, varfor da?

Jag alskar och se dessa sla knut pa sina argument. Lat oss sta vid sidan om och se nar dessa herrar faller pa eget grepp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöke vara lite mindre spydig i dina uttalanden, du är inte hälften så kunnig som du vill ugte dig för att vara. Dina Linux-extremvänliga tankar har vi fått höra till leda, sluta upprepa dig.

 

Du kan skapa din egen tråd och hålla dig till den så vi slipper ditt väldigt förutsägbara antiMS mantra.

 

Vill du å andra sidan diskutera W2K vs Linux på serverbas så är du välkommen, vad gäller klientmarknaden så har du förlorat före debatten ens hunnit ta fart.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lindmark, trots att du är MS-hatare så är du precis som Bill Gates, han tål inte heller konkurrans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Gustavsson1

All makt åt MS, Egentligen borde den nya DATORSKATTEN (Se inlägg i "Öppet forum") gå direkt till Bill, DET vore rättvisa det..

 

Jag saknar faktiskt MS loggor, i en perfekt värld ser dagen ut som följer:

 

Jag vaknar av att MS WakeUp 2000 ringer (Ok, en och en halv timma försent, igen, men jag får skylla mig själv som inte uppgraderat till SP9)

Jag går ut till MS Kichen 2000 och öppnar MS FoodContainer ReFridgerator Server2000. Där tar jag lite MS MilkProfessional (dvs "standardmjölk") och jag tar mig lite Skogaholmslimpa, men när jag ska stoppa skivorna i min MS Toaster får jag ett varningsmeddelande om att skivorna inte passar. Jag tar bort den lilla plastbiten som blockerar så att endast MSToast kan användas. Jag gillar ju Skogaholms bättre..

Efter att ha läst MS MorningNews om allt som händer i Seattle så tar jag min MS MidTown2000 MultiWeel Edition till jobbet. Det blir en ryckig färd, men det beror på att jag har placerat min väska, en icke-MS certifierad bagagebehållare i bagaget. Det skall visst finnas någon patch någonstans för detta...

Efter att ha kommit fram till mitt jobb, som är inrett i senaste MS OfficeFurniture Enterprise Edition 2005 stil så tar jag och tankar hem en burk MS-Cola 2000 (MS köpte Coca Cola och Pepsi och fick på så sätt genast total kontroll äver läsk-marknaden).

Efter att ha flyttat fönster en hel förmiddag går jag till den närmsta lunchrestaurangen, vilken råkar vara MS Donalds. MS Donalds är Mac Donalds, fast MS köpte upp MacDonalds av förklarliga skäl. Av samma skäl heter allting MS Flurry, MS Chicken osv, BigBill Advanced med Extentions och en MS Cola blir dagens lunch, som jag betalar med mitt MSExpress.

När jag kommer tillbaka till kontoret sitter tio allvarsamma män i mörka kostymer. De är advokater från Microsoft med en stämmning. Jag har brutit mot licensavtalet för MS Toaster iochmed att jag modifierade den för att acceptera Skogaholms, så får man inte göra.. inte bra.. hoppas de inte gått igenom min MS MidTown och hittat den gamla ica-kassen..

 

/E

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...