Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spela in samtal


fovidenk

Rekommendera Poster

Jag skulle vilja spela in samtal jag gör via IP-telefoni. Självklart är det inga problem att spela in det jag säger men att spela in det den andra personen säger är svårare. Finns det ngt program som spelar in allt ljud som går genom ljudkortet? Eller har ngn där ute ngn idé som kan hjälpa mig?!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Hansson

Man brukar kunna välja i ljudinställningarna för ljudkortet att spela in "Det du hör" eller något i stil med det. Använd sen något ljudredigeringsprogram för själva inspelningen.

 

/Oskar

__________________________________________________

 

Laozi - "Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm... var menar du att jag ska ställa in det? I system? Eller i den avancerade ljudkontrollen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Hansson

Testa med den avancerade ljudkontrollen (vet inte hur det ser ut hos dig).

Välj Alternativ/Egenskaper (se bild). Välj sedan "Inspelning" och se till att "What U hear" (eller liknande) är förbockat. Tryck "Ok". Nu ser du alla valda inspelningskällor. Välj "What U hear". Nu ska du kunna spela in allt som hörs från datorn i vilket ljudinspelarprogram som helst.

 

 

/Oskar

__________________________________________________

 

Laozi - "Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful"

 

 

[bild bifogad 2005-06-28 17:43:19 av Oskar Hansson]

724649_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Det gick inte med att ändra intälningar jag har testat , skype vill andra dem till MIC igen , så måste man kunna göra det på något annat sätt , skriv till dem på skype och ge oss resultatet är deu snäll.

 

Vill bara få/ge hjälp

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...