Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med att få upp Recensioner på "arbetssidan" Jörgen Hammar


Alderman

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har en 3 år gammal DGC-byggd dator med drygt 500 ramminne.

Win XP samt uppgraderingarna 1 o. 2. Norton internet Security 2005. (Win XP.s brandvägg är avstängd medans Nortons är på.

En av mina "hemsidor" har börjat krångla. Det är en ganska omfattande hemsida byggd åt en konstnär, som i i huvudsak är skulptör, men även ägnar sig åt grafik, måleri, teckning m m. Under åren har han fått en hel del recensioner, vilka jag lagt upp i en särskild fil. Programmet som utformade hemsidan från början är Adobe PageMill 3.0 Win. Ett äldre program som fram till idag fungerat bra. Idag låste sig knappen som jag får upp recensionerna med - i samband med att jag skulle lägga upp en ny recension. Jag arbetar med HTML. Adressen till hemsidan är http://hem.bredband.net/ulfgor/hammar för att Du lättare ska kunna se uppläggen. Det är endast knappen Recension, som låst sig, Jag får hel enkelt inte upp de andra recensionerna. (Observera att detta gäller de egna datorn.)

På nätet fungerar allt som det ska.

 

Tacksam för hjälp tecknar...

 

Ulf Görlinge

tel 0708570807

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Erik 6

 

Jag vet att hemsidan fungerar på andras datorer. Problemet är att den inte fungerar på min dator. Jag får inte upp recensionerna när jag trycketrpå "knappen" Recensioner. Endast den senast inlagda recensionen(22/6) syns.

 

MVH

 

Ulf Görlinge

0708570807

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som du har nått fel i din dator.

Kan du inte hitta och åtgärda felet återstår bara att starta om, formatera hårddisken och installera om operativsystem och alla program.

 

wks Mandrake 10.1 official, Slackware 9.1

för jag fick starta om en gång för mycket, spel W98SE

http://www.seattleweekly.com/features/0422/040602_news_microsoft.php

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...