Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Konstruktiv kritik önskas


haddocka

Rekommendera Poster

Det funkar bra här (med FF).

 

Jag tycjer det ser bra ut. Städat och prydligt. I mitt tycke ett ltie "kantigt" eller "vanligt" utseende men det är ju en smaksak.

 

En sak: Högst upp på sidan finns det lite prylar i högerspalten. När den informationen tar slut känns det utrymmet som bortslösat. Tomt utrymme kan ju vara önskvärt men en ide är att låta sitens innehåll få utnyttja större del av bredden. Då måste kanske högerspalten stoppas in i en "float" och det kanske inte går i Wordpress.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt fint och cliint :)

 

Jag kan dock tycka att headern känns lite väl avskalad. Behövs inte mycket men nåt litet att piffa upp den med. Kanske tex tydligare skillnad mellan Sven och Dahlstrand eller nåt (ser att det är skillnad men det är itne mycket, ser nästadn ut som crashad text i flash litegrann). Jag skulle även önska tydligare indelning i menyn på högersidan. Inte streck och grejer utan bara lite mer spacing mellan de olika delarna, kontakt - arkiverat osv. Tycker det ser lite konstigt ut när sista raden på övredelen ligger närmare rubriken på den under än innehållet på den under ligger från sin egen rubrik (om du hajjar :)

 

Nontheless mycket bra. Gillar bakgrunden(gjort den själv?) och bilderna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...