Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kodare sökes


mlo

Rekommendera Poster

Hejsan!

 

Jag söker kodare en kodare till mitt tänkta onlinespel. Det är tänkt att vara ett fantasyinspirerat rollspel och själv har jag redan börjat koda lite på det. Men eftersom jag inte är något vidare på att koda så skulle det nog ta flera år innan spelet skulle vara färdigt. Jag har börjat koda i HTML men om ni istället vill koda i PHP går det lika bra. Jag står för idéerna, vi delar på det praktiska. Hoppas någon är intresserad..

 

 

 

"Gryningsblod är ett textbaserat rollspel på nätet som utspelar sig i staden Mára Kûtot, där du inkläder dig rollen som en gladiator i någon utav de åtta olika raserna troll, ork, vormn, gnom, alv, dvärg eller människa.

 

Desto mer erfarenhet din gladiator får blir går du upp i grad och du får placera ut poäng på olika egenskaper. Du kan få Erfarenhet genom att vinna matcher, rollspela bra, vara trevlig mot andra m.m.

 

På Gryningsblod kan du utmana dina vänner, strida mot monster, spela turneringar, vara med i ett brödraskap och mycket, mycket mer.

 

 

Försök att bli den störste gladiatorn utav dem alla, Bli medlem nu"

 

 

Med vänliga hälsningar - mlo

 

 

Två kossor i skogen har hamnat mer fel, än tre kossor i hagen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Darkrainbow

Jooo nog skulle jag vara sugen på att progga lite på det i php...

Men då är frågan...kommer det kosta att registrera sig osv?

vill inte bli utsatt för massa bedrägeri..

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

To the sign of the gods the darkrainbow will show mankind the destruktion of earth

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...