Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

tidigare


compexman

Rekommendera Poster

Hej

Jag har för mig att man kunnde se tidigare i utforskaren men hittar inte den nu hur kan man hitta tidigare i utforskaren.

/Tacksam för all hjälp

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lite krångligare väg i XP eftersom genvägen är borttagen.

C -> Documents and Settings -> <Kontonamnet> -> Lokala inställningar

och så har du mappen tidigare.

 

Du kan göra en egen genväg men den kommer du dock inte kunna komma åt i utforskaren.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Så långt har jag hängt med men hittar inte lokala inställningar hittade en mapp tidigare under mottagna filer och där sparas MSN historik.

Men det är inte den jag är ute efter.

Se bifogad bild skärmdump på utforskaren.

 

 

[bild bifogad 2005-06-20 11:10:05 av compexman]

722333_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
compexman skrev:

Hej

Så långt har jag hängt med men hittar inte lokala inställningar hittade en mapp tidigare under mottagna filer och där sparas MSN historik.

Men det är inte den jag är ute efter.

Se bifogad bild skärmdump på utforskaren.

 

Lokala inställningar ligger under Document and settings/ditt användarnamn/Favoriter. Nu är Lokala inställningar dold.

 

Du får gå upp i Verktyg/Mappalternativ/Visning och bocka för Visa dolda mappar och filer. Klicka Verkställ och OK. Sen ser du Lokala inställningar.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen

Nu funka det tackar men endast på mitt konto kan jag se tidigare.

Om jag T.ex. trycker på ett av barnens konto så går det inte om jag följer samma exempel.

Istället visas där när man trycker på tidigare en mapp som heter History.IE5 och när man trycker på History.IE5 så kommer det fult med mappar med bokstäver och siffror som jag inte förstår något av.

 

Ni undrar nog säkert varför jag vill se tidigare på barnens konto det är att för att jag vill se vilka sidor barnen går in på. Det svåra är att dom har kod på deras Windows konto istället för att be om deras kod till deras Windows konto och se på webbläsaren tidigare efter olämpliga sidor så kanske det kan vara lättare om jag kunde se tidigare genom utforskaren genom mitt konto.

Samtidigt skulle jag spara tid nästa gång jag ber om deras Windows kod till deras konto så att jag snabbt kan spärra sidorna som jag tycker är olämpliga istället för att då börja se och leta efter olämpliga sidor.

Se bifogad bild

/Tacksam för svar

 

[bild bifogad 2005-06-20 12:40:06 av compexman]

 

[inlägget ändrat 2005-06-20 20:34:11 av compexman]

[inlägget ändrat 2005-06-22 17:41:57 av compexman]

722348_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under resp. kontonamn kan du väl se Cookies (mappen under Application Data) och där se vilka sidor som besökts.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar inte jag har ingen åtkomst.

C:\documents and Settings\Ilyas\Cookies är inte tillgänglig

Åtkomst nekad.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...