Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lunarstorm...?


PPC

Rekommendera Poster

Vart är vi på väg? Ta en titt på den här tråden:

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=710581#721302

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Vart är vi på väg? Ta en titt på den här tråden:

Jag vet, de där mupparna har hållit på ett par veckor nu med sina chattsessioner. Jädrigt jobbigt eftersom jag inte vill plocka bort forumet ur mina favoriter. Intressant också att se att ingen behärskar stavning eller interpunktering men det ligger kanske i sakens natur - mer tid framför spelburken, mindre i läxböckerna....

 

[inlägget ändrat 2005-06-16 09:22:41 av Anjuna Moon]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt otroligt, synd att det inte finns någon IRC-baserad chat-del av eforum som de kan husera på, man blir ju mörkrädd när man ser saker som:

det ha henta mig sammas sak ina??

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! IMHO borde dom hålla sig AFK och det ASAP. Deras språk är FUBAR. EOD. (E2EG)

 

[inlägget ändrat 1997-08-29 02:14:00 av Skynet]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MrB == Skynet?

 

En liten, och gammal, bugg som gör sig påmind?

 

 

Och ja, kan ingen skriva ett inlägg riktat till dem att de gärna kan ta diskussion till ett specfikt Tibia forum eller kanske via ICQ eller liknande?

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då Monshi! Det var bara min (lite busiga) signatur (som jag nästan aldrig använder). Ingen bugg. Den som kan sina Terminator-filmer förstår kanske. I filmerna blev USA:s försvarssystem Skynet medveten om sin egen existens 1997-08-29 02:14:00 och tog över världen genom att starta ett kärnvapenkrig =).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och ja, kan ingen skriva ett inlägg riktat till dem att de gärna kan ta diskussion till ett specfikt Tibia forum eller kanske via ICQ eller liknande?

Det finns nog inget specifikt Tibia-forum på svenska, och eftersom en del bara är 10 år enligt deras profil så kan de nog inte tillräckligt med engelska (även om de skriver svengelska). ICQ är nog inte spritt i åldersgruppen 10-15 år, den mesta hjälpen sker över MSN. De använder Eforum som ett sätt att komma i kontakt med varandra huvudsakligen samt för viss grundläggande info.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men - MrB - om du editerar ett inlägg ska ditt användarnamn skrivas ut, det var det jag menade.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Likt som det som står nedan denna rad:

 

[inlägget ändrat 2005-06-16 10:52:20 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahh :)

 

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi. Jag känner mig så rebellisk. Nu ska jag gå och ta mitt lunchkaffe. Kanske skulle jag sätta mig på en annan stol idag... :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mer tid framför spelburken, mindre i läxböckerna....

 

Under min uppväxt gav jag ofta fan i läxorna och satt framför C64:an istället. ;)

 

Men trots det stavar jag inte på långa vägar lika illa som dagens skolungar...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Under min uppväxt gav jag ofta fan i läxorna och satt framför C64:an istället. ;)

 

Men trots det stavar jag inte på långa vägar lika illa som dagens skolungar...

 

Spelar mycket inpå hur mycket folk läser böcker och annat också. Då lär du dig att stava och uttrycka dig ordentligt. Det du lär dig i skolan är bara en början som du själv ska fortsätta på.

 

Vet inte vad folk sysslar med nuförtiden?

Tittar på film, tränar och spelar datorspel?

 

Ut och muckar på stan och slår ned pensionärer. :-)

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad folk sysslar med nuförtiden?

10-15-åringar verkar vilja spela datorspel/chatta dygnet runt om de får. Film är väl något de tittar på när man tvingar bort dem från datorn. "Trääna, njaa helst inte, måååste jag verkligen." ;)

 

Angående stavningen så kan nog många stava bättre än de gör i tråden, men de anser att mellan kompisar så duger det med chatt-språk, det går fortare och det går lika bra att förstå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det handlar om väldigt unga användare.

Jag tycker inte det gör något egentligen så länge det inte urartar till någon sorts chat. Då finns det bättre ställen/program för sådant.

 

Den grundläggande tanken bakom ett forum är ju att man ska kunna ställa en fråga och möjligtvis få ett svar.

 

De diskuterar väl något spel eller liknande som de har problem med ser det ut som.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken kategori tycker du den här tråden tillhör?

Fråga + möjligt svar

eller

Chat-liknande

;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...