Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hej har ett problem me ett program


zizou

Rekommendera Poster

jag har laddat ner ett program bonniers trafikskola 2004 och vet hur man installerar o allt...gjorde de hemma hos min kompis på hans data...men hemma hos mej funkar inte en .reg fil den kan inte imortera den står de...vet nån om de behövs ett program eller nåt eller vad som kan vara fel

 

/zizou

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehh menar du om jag köpt det...eller??+nej isåfall har ja kaddat ner de som bittorent...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då borde väl tråden vara slut här.

Hantering av "piratkopierade" program, dvs program som du inte har rättighet att avända, får skötas på annat sätt än via e-forum.

 

Om du köper programmet så får du säkert både manual och möjlighet att få hjälp från leverantören.

 

---/samoht

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de e inte mot lag att piratkopiera lol......du e rolig...bara man inte delar filer..haha

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kan du trösta dig med att version 2004 innehåller en bugg som lägger gör att programmet inte går att starta några tusen poäng in :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle gissa på att regfilen inte är någon riktig registerfil, prova att öppna den med notepad, en riktig registerfil ska börja med "[Regedit4]" eller något liknande.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8. Det är inte heller tillåtet att distribuera upphovsrättsskyddat material som du ej äger rätten till, samt efterlysa sådant material.

 

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

/T

Moderator på Eforum, men ej i denna kanal.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de e inte mot lag att piratkopiera

Det är redan i dag olagligt att kopiera datorprogram (till skillnad från musik och filmer).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...