Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Bästa Pokersidan

//Erna

Recommended Posts

Jag har blivit biten av den nya folksporten Poker.

Jag undrar om någon kan tipsa om den "bästa" pokersidan.

Dvs den som har lägst avgifter och så..

Dom drar väl in pengar genom en %-sats av potten?

/Erna

"Like death and taxes, you can count on AC/DC"

Det är ingen folksport. Det är en väldigt beroendeframkallande aktivitet, som i värsta fall kan rasera ens ekonomi och tillvaro.

Jag förstår inte hypen runt poker. I massmedia framställs det som något bra och tufft. Något som är "inne"...

:thumbsdown:<--- till massmedia

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

[inlägget ändrat 2005-05-30 23:23:18 av TicoRoman]

Det är inte sport heller :)

Jag känner en som tack vare den nya folksporten bor i en etta på 29 kvadratmeter (med fru och barn). Pengarna går åt att utöva ”folksporter”.

Ha det bra,

A.C.Magic

-------------------------------------------------------

Two things are infinite: the universe and human

stupidity; and I´m not sure about the universe

(Albert Einstein)

Är ingen sport, men känns vettigare än att försöka få ut nåt från tex jack vegas.

Är inte så instatt men jag har spelat på expekt.se tycker det funkar rätt bra. spelar iofs inte för så stora pengar. Tex Uk Betting har ju rollback osv så det kanske är vettigare om man ska spela för större pengar och mer frekvent.

Avgifterna behöver du egentligen inte bry dig om, det är inte där du förlorar dina pengar. De är ungefär lika stora (små) på de flesta siter och märks knappt när du spelar.

Empire poker är en ganska bra sida om man är ny, där finns bord med riktigt låga blinds.

Om du trivs bättre på ställen som har svenska sidor så är både Ladbrokes och Expekt att rekomendera. De kör i princip samma pokerklient båda två och det är lätt att komma igång.

Förövrigt går det alldeles utmärkt att tjäna pengar på poker om du är duktig, men det är väldigt liten procent av alla de som spelar på nätet som verkligen går med vinst över tid.

Här kan du hitta tips på sajter och allt annat du kan tänka dig som rör poker:

http://pokerforum.nu/forum/index.php

Det bästa är väl att hitta sidan där flest nybörjare spelar, fulla amerikaner lär vara bra att spela mot :) Vet inte vart dom mest håller till för lyckligtvis har jag inte blivit biten, jag vet hur det kan gå när jag tycker spel är kul så jag kan egentligen inte förstå varför jag provade nätpoker men som sagt lyckligtvis tyckte jag att det gick alldeles för långsamt.

/Marcus

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...