Just nu i M3-nätverket
Jump to content

musik

funkdoctor1

Recommended Posts

Vad är det för musikprogram du använder dig av? Och vad är det för pc/ljudkort du har kört det på?

/McF

Erik Gustavsson1

Jo, men på Mac behöver du inte vara musiker, eller ens musikalisk, själva datorn är så kreativ i sig, så att den skapar all musik själv.

Kraftwerk hade inte gjort det bättre.. och de har försökt..

;-)

mvh

ErikG

Så sant, så sant....Fast själv tycker jag att min PC är ganska musikalisk den också, lägg en bok på tangentbordet och starta upp...Den piper så fint ;-)

Erik Gustavsson1

Lite monotont bara.. men tänk en sal ful med macar och pcar där man tvingar dem att boota upp hela tiden, PiipBoooiiingggpiippiiippboooinnggboooinngggwaannnngblannngggg.. något för killen som gjort musikstycken att spelas på glassbilar och HD-motorcycklar..

Fast då får man inte ha med "windowsljudet" för då blir man stämd av MS.. antagligen vill de ha igen "förlorad royalty" ;-)

/E

Victor Akell

Mesig Metal lyssnade man ju på när man var tio , nu är det ju Hip Hop, Ragga & R & B som gäller....

Jonas Wikström

Yepp detta är verkligen beviset Viktor är en fjortis!

"Hej jag heter Viktor och tycker Puff Daddy är ruskigt bra, vågar inte säga det högt men jag har massor med Marcolio MP3or på min mammas iMac men jag vågar inte säga det högt. Mamma kan ju bli så arg för att jag tar upp så ruskigt mycket av det snuskigt låga HD utrymmet.."

>> Jonas (citerande Vikto)

Erik Gustavsson1

Äh, håll käften, samma kille som fick mig att köpa Mac fick mig att börja lyssna på DM, så kom inte med sådana puckade generaliseringar.

mvh

Erik, Mes, Mac ägare och PC ägare

His Divine Shadow

Asså Viktor ´ba du e ju heltupfuckad...

Kanske du ska ta och lyssna på lite bakdoor boys, det verkar vara nåt för dig.

Mina personliga smaker är:

The Cardigans

Jon Bon Jovis nya låt, It´s my liiife!!!

Lite av dom nya Aqua sångerna

Klassisk musik som Abba och Beatles och

annan 60-70 tals muzak

Black Ingvars

Rally :)

Weird Al Yankovic är alltid kul :)

Och lite Onkel Kånkel sitter aldrig fel.

Och annat blandat.

Victor Akell

Jon, du är en större nörd än jag trodde du kan inte ens skilja på Hip Hop & POP ,

kom igen när du lyssnat på Dead Prez, Common, Mos Def & Dilated Peoples........

Victor Akell

Har aldrig påstått att alla MAC ägare har lika bra smak.......du & han är väl undantaget som bekräftar regeln........

Men allvarligt DM är en riktig mesgrupp nuförtiden som desperat försöker verka coola..................................

precis som många av deras fans.........

Victor Akell

HDS är du medveten om att Bon Jovis låt du älskar är proddad av Backstreets producent MAX MARTIN !!!!!!!!!!!!!!!!

Och Cardigans är ju världens tråkigaste grupp., med en av de mest entoniga sångerskorna som finns.........

Förstår att du gillar ONKEL , de var ju populära på mitt dagis också för 25 år sen...........

Att du gillar Weird Al känns rätt naturligt..........................

His Divine Shadow

HDS är du medveten om att Bon Jovis låt du älskar är proddad av Backstreets producent MAX MARTIN !!!!!!!!!!!!!!!!

Nej det vet jag inte, och inte bryr jag mig så mycket heller, inte var det ju heller någon av dom som kom på den, den fanns ju sedan 70 talet...

Och Cardigans är ju världens tråkigaste grupp., med en av de mest entoniga sångerskorna som finns.........

Jag gillar vissa av deras sånger.

Vad du tycker skiter jag fullkomligt i.

Förstår att du gillar ONKEL , de var ju populära på mitt dagis också för 25 år sen...........

Ja dom är kula att lyssna på, ibland...

Det är allt jag kan säga...

Att du gillar Weird Al känns rätt naturligt........................

Joo ditt inflytande på mig är större än förväntat...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...