Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hemsidan blir inte uppdaterad...


Little cracker

Rekommendera Poster

Little cracker

 

Hej

 

Jag vet inte hur jag ska förklara det här...Jag brukar läsa en it hemsida varje dag och den blir uppdaterad varje timme. Allt fungerade perfekt tills igår jag gick ut och handlade. när jag kom tillbax det gick inte o uppdatera hemsiadn, allt som jag såg på första sidan var nästan 4-5 dagar gammal, till och med commentarer i forumet! Ingen annan har detta problem och jag vet inte hur detta kunde hända. Som om någon har viridit tillbaka klockan..! Jag tog bort cookies och cache men ingenting hände. Formaterade datorn och körde fdisk men jag fortfarande ser de gamla bilder och nyhterna... .

 

 

Någon som vet vad jag ska göra??

 

:(

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som om felet inte ligger hos dig. Vilken sida gäller det?

 

Det borde, om problemet låg hos dig, räcka med att rensa cachen och köra en påtvingad omladdning av hela sidan, alla objekt på den, med ctrl+F5

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Little cracker

Rensade cachen och uppdaterade med ctrl F5...samma gamla sida...

 

 

www.mixiran.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vissa problem att tyde "krumelurerna" men högst upp finns ett foto av Enrique Iglesias och där står det May 25, 2005. Två dagar gammalt alltså.

 

"It-hemsida", hmmmm ;)

 

[inlägget ändrat 2005-05-27 10:24:53 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Little cracker

kanske....men det är väldigt viktigt att jag kommer in i det uppdaterade forumet då jag ansvarar för en hel del där inne...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...