Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Anden

Tabort autoinloggning

Rekommendera Poster

Har ställt in att msn messenger ska logga in automatiskt på en dator, nu vill jag ta bort detta men lyckas inte hitta hur man gör detta. Någon som vet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Klicka på Alternativ på Verktyg-menyn. (Om menyalternativen inte visas högst upp på skärmen kan det bero på att du har dolt fönsterlisten. Klicka på högst upp till vänster, eller tryck på ALT-tangenten för att återställa ramen.)

Gå till den vänstra fönsterrutan, klicka på Allmänt.

Avmarkera kryssrutan Tillåt automatisk inloggning under Internetanslutningens varaktighet under Logga in.

Klicka på OK.

http://help.msn.com/SV_SE/HelpWindow_msg.asp?INI=Messengerw10.ini&H_VER=1.7&SearchTerm=lareneg&H_APP=MSN%20Messenger&S_Text=Om%20du%20vill%20ha%20hj%E4lp%20med%20fliken%20Inst%E4llningar%20klickar%20du%20p%E5%20ett%20av%20f%F6ljande%20hj%E4lpavsnitt%3A&ContactUs=&v4=DH_FREE

kort länk va?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, jag var kanske lite otydlig!

Om man gör som du kan man fortfarande bara klicka logga in så slipper man skriva in lösenord. Detta har tidigare varit en dator som bara jag haft tillgång till nu är det fler som sitter vid den därför vill jag att jag alltid måste skriva i lösenord innan jag loggar in. Vet någon hur man får till detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej igen!

du tar helt enkelt bort ditt användarkonto (verktyg>>alternativ>>allmänt>>ändra) och loggar sedan in igen. nu måste du skriva in din e-mail adress igen, men den sparas ju tills nästa gång du loggar in. lösenordet måste du däremot skriva in varje gång.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, jag trodde också att detta skulle hjälpa men nästa gång man loggar in så finns min adress kvar och klickar man på logga in så kommer man direkt in i min msn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej igen! det var konstigt. funkade för mig. nu hade jag bara ett konto att ta bort från MSN. om du har flera konton, kanske du kan pröva med att ta bort alla? sedan finns det "komplettera automatisk" i Windows. testa med att tömma den också. eller avinstallera MSN och sen installera igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...