Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MSN och blockning osv....


jirruba

Rekommendera Poster

Som jag kan förstå efter att ha läst här och även testat de rekommenderade sajterna så finns det inget sätt att hyfsat säkert kontrollera vilka som har blockat mig eller raderat mig från sin kontaktlista. Vet någon ändå något så meddela mig gärna.

 

En fråga till: Läste någonstans om msn 7.0+ och att den skulle ha bättre funktioner, kan dock inte hitta den någonstans ???

 

Tacksam för svar

 

Tack tack :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mambofeber

hej! detta är inget svar på din fråga, men om du vill se vilka som har lagt til/raderat dig från sin lista, så finns funktionen i MSN. verktyg>alternativ>sekretess. testade även de sidor som angavs i en tidigare tråd och den var inte tillförlitlig.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett ytterligare tips är att på samma ställe högerklicka på kontakterna, om alternativet Ta bort finns aktivt har den personen tagit bort dig från sin lista. men det har ju iofs samma funktion som nyheten i msn7.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mambofeber

jag testade att göra som du sa. högerklickade dels på mina kontakter som syns direkt då jag öppnar MSN, dels då jag klickat på verktyg>alternativ>sekretess. alternativet "ta bort" var aktivt, men jag vet att mina kontakter har lagt till mig. så frågan är om det du skrev verkligen stämmer? använder MSN 7.0

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick just igenom min lista på alternativ>sekretess och hittade faktiskt 5 st av alla kontakterna där Ta bort var aktivt. Rensade bort alla fem, ingen idé att ha dom kvar... Övriga går inte att ta bort det hållet, bara direkt i själva msn-fönstret. Konstigt om det inte fungerar likadant hos dig....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mambofeber

hej igen! helt plötsligt var alternativet "tab bort" (under sektretess) skuggat. konstigt att det inte fungerade innan. men tack för tipset. kan va bra att veta in the future. poäng till dig ;-).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...