Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sidan vill inte visas


adde74

Rekommendera Poster

Hej, har ett problem med IE 6.0 som förhoppningsvis går att rätta till?

Jag har länkat från min hemsidas ftp till ett fotoalbum (tillverkat i flash) som ligger på en annan ftp (inget konstigt med det). Nu kommer jag till det oförklarliga... när jag trycker på länken (använder min stationära hemdator) så kommer länksidan upp... och laddar fotoalbumet (som inte är särskilt stort) men det går trögt... stänger jag ner länksidan och försöker öppna den igen så blir det bara en vit blank sida och ingenting mer händer (datorn försöker ladda sidan men det går inte) CPU användningen springer upp till 100% (explorer.exe som tar all CPU i besittning). Stänger jag ner sidan går CPU användningen ner till normal nivå igen men sidan kan jag inte komma in på (bara vit skärm) Jag blir tvungen att starta om datorn för att överhuvudtaget komma in på startsidan på den ftp som fotoalbumet ligger på. All annan surfning fungerar normalt med länkar osv. Testar jag samma länk på min bärbara dator så fungerar allt helt normalt.

 

Jag har kört alla spyware, virus, trojan prog. som tänkas kan utan att hitta ett smack. Har dock testat att köra en annan webbläsare och du fungerade allt normalt, men jag vill köra IE 6.0??? Finns det någon som har en aning om vad som händer?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...