jamila Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 hejsan! jag undrar hur jag ska göra om jag vill bränna zipfiler ,kan jag göra om dem till en bin fil med något bra progrm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiSSePeee Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 ??? ööö ??? Vad är det du vill göra? En zip fil kan du bränna direkt på skivan (om den inte är för stor osv) Det är kanse det som är i Zip filen du vill bränna? Zip är ju bara ett komprimerar filformat.. som kan innehålla vad som helst.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 jamila skrev: hejsan! jag undrar hur jag ska göra om jag vill bränna zipfiler ,kan jag göra om dem till en bin fil med något bra progrm? Det är bara att bränna ned dem som ZIP-filer. Inga problem! --- C:\Eforum\Stefan Eklinder>| "Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda." - Albert Einstein -->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamila Posted May 23, 2005 Author Share Posted May 23, 2005 hej! ja det är det som är i zipfilen jag vill bränna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 jamila skrev: hej! ja det är det som är i zipfilen jag vill bränna Extractera och bränn innehållet i ZIP-filen. Kopiera till egen mapp och bränn sedan innehållet i mappen på en CD/DVD. --- C:\Eforum\Stefan Eklinder>| "Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda." - Albert Einstein -->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.