Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Microsoft.com är nere


Ume090

Rekommendera Poster

eller?

 

För att det går inte att komma till www.msn.com eller www.microsoft.com för mig. Men hur går det för er? Kan ni komma till www.msn.com / www.microsoft.com eller?

 

MVH

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, jag når ej heller MS just nu.

 

Och detta från en dator inom KTHs nätverk vilket borde vara stabilt....

Vare sig namn eller IP-adress ledde mig rätt

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte jag heller, det har varit så i några timmar (åtminstone). Glocalnet via Skanova är det här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig går det bra. Hörde emellertid att Song hade problem i stockholm idag. Det skulle kunna bero på det.

 

 

[inlägget ändrat 2005-05-17 14:30:19 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, jag når ej heller MS just nu.

Samma här, med Telia ADSL.

 

Någon som har en alternativ MSN Messenger-server istället för messenger.hotmail.com? Det kanske blir svårt med tanke på att hotmail.com, passport.com, msn.com och microsoft.com inte funkar för mig. ;)

 

 

--

Jocke

 

It´s a matter of taste - either you got it, or you don´t.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar bra för mig också. Sitter på företagsnätet (arlanda) vad nu det innebär..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

För att det går inte att komma till www.msn.com eller www.microsoft.com för mig. Men hur går det för er? Kan ni komma till www.msn.com / www.microsoft.com eller?

 

Tydligen ett allmänt fel:

 

http://www.idg.se/ArticlePages/200505/17/20050517151135_CS/20050517151135_CS.dbp.asp

 

Fredrik Wallner, marknadschef MSN, har även fått påstötningar och låtit gå igenom systemen.

 

- Vi har kollat internet och märkt att allt vi kör rullar som det ska. Vår teori är att det är folk som har problem med sin internetleverantör, säger han.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använd en proxy som inte ligger på Telias eller SUNETs nät så ska det funka. Jag hade problem hela förmiddagen, men nu funkar det finfint.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...