Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad säger lagen? ... Behöver hjälp fort.


Znezzy

Rekommendera Poster

Visst har de rätt att kasta ut mej om jag gör något dumt t ex men andra orsaker kan också ligga till grund av att de väljer att kicka någon.

 

Men nu är det inte fråga om att de ska kicka mej och hade de velat kicka mej så hade de gjort det innan den diskussion som nu är igång ens hade börjat.

 

Japp ... Mitt problem ligger i att övertyga de om att jag har rätt och hittills så har de valt att inte tro på mej. Nu är inte den administratör som tog bort ikonerna som jag kommunicerar med via supporten utan det är en av de högre administratörerna som jag kommunicerar med.

 

Mina argument är inte tunna eftersom det finns en annan person som kan intyga att det jag skriver är sant. Hittills så har de inte tagit kontakt med honom men de vet vilket konto som han har.

 

Jag har alltså ett vittne på det jag skriver till de i supporten är sant.

 

Jag har inte något problem med den administratör som tog bort ikonerna men tyvärr så har detta utvecklas sej så att jag inte törs att ladda upp några ikoner mer på CátDàng.

 

Vem säger att Playahead har rätt till dessa bilder? Kanske medlemmarna har hämtat ikonerna från någon annan sida där vem som helst kan hämta ifrån ... Det vet vi ju inte.

 

CátDàng är ett bra Community från grunden. CátDàng är ett Community som ligger mycket varmt i mitt hjärta. Trots konflikter med ett flertal asiater så gillar jag CátDàng mycket skarpt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots att hon hade blivet IP spärrad så reggade hon ett annat konto från ett annat IP och hon har återigen börjat att skriva dumma saker till andra medlemmar.

Inte för att jag förstår på vilket sätt det har med saken att göra men varför polisanmäler du henne inte?

 

Edit: Det kräver naturligtvis att hon gjort något olagligt, om inte så kanske en abuse-anmälan till hennes operatör är bättre.

[inlägget ändrat 2005-04-18 13:34:13 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bla stim uppmanar de som gör egen musik att skicka en kopia av musiken via post till sig själv och sen spara brevet oöppnat.

 

Mer exakt:

"Ett sätt att visa att du har haft materialet i din hand vid ett visst datum är att skicka en demokassett, noter eller text rekommenderat med mottagningsbevis till dig själv och behålla försändelsen oöppnad. Det bevisar visserligen inte att du är den ursprunglige upphovsmannen men poststämpelns datum kan vara väsentlig vid en tvist. Gör detta innan du börja sprida materialet."

(Text citerad från STIMs FAQ)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...