Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Archos Gmini 420 vs Ipod Photo!!!


titus

Rekommendera Poster

Beror förmodligen på vad man värderar, jag skulle aldrig ens överväga iPod Photo eftersom jag ser det som en förutsättning att en dylik klarar att slanga över bilder från kameran eller minneskort (utan extrautrustning). Men eftersom du skriver i forumet för MP3-spelare så antar jag att du i första hand är ute efter en mp3-spelare.

 

iPod som mp3-spelare har en läskigt stark inlåsning till iTunes, det finns alternativ men de är inte bra.m En normal mp3-spelare spelar de filer man lägger på den, oavsett om man lägger dit dem via något program eller genom att helt enkelt flytta in filerna på den som om den vore en hårddisk, så ej med ipods.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så du hade valt gmini?

jag ska ha den på minna resor och då måste jag kuna föra över photo när jag e ute så det är ett måste hälst ska jag kunna se så film snuttar

Har kollat på iAUDIO X5

och andra mediaspelare har du nåot tips ska ha photo möjligheter , mp3 stor hd minnst 20gb och får inte vara stor tackar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så du hade valt gmini?

Inte som mp3-spelare. Om det handlade om en bärbar hårddisk för att lagra bilder från kameran hade jag nog inte heller valt Archos men jag hade absolut inte valt iPod så om det bara fanns de två så hade det kanske blivit Archos.

Varför begränsar du dig till de två?

Vad är viktigast? film? mp3 (du ställer ju trots allt frågan i forumet för mp3-spelare)? eller möjlighet att föra över foton från en kamera eller minneskort?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag viste inte vilket forum jag skulle skriva i , jag vill kunna anvenda alla de funktioner foto, mp3 film överföring från kamran e ett måste (från karmra eller minnes kort eller usb kvitar)

jag har tittat på SONY MP3 spelare VAIO Pocket VGF-AP1L 40Gb

men den värkar inte klara lika många format.

å så är den litte störe

 

har du något annat förslag??

 

tackar

 

??

SONY MP3 spelare VAIO Pocket VGF-AP1L 40Gb

 

iAUDIO X5 20GB

 

MoviePAL Flow 20GB

 

Archos Gmini 420 20GB

[inlägget ändrat 2005-04-16 23:37:27 av titus]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johan pålsson
jag ska ha den på minna resor och då måste jag kuna föra över photo när jag e ute så det är ett måste hälst ska jag kunna se så film snuttar

 

Då kanske inte Gminin är rätt, det är en mjukvaruprodukt inhälld i ett ganska simpelt skal.

Kan mycket men det fysiska utförandet gör att den förmodligen är lika hållbar som ett kristallglas under en resa (har en själv, jag vet).

Sen, man vill nog helst ha möjlighet att köra vanliga batterier om man ska resa, annars måste man ju lägga upp rutten efter var man hittar eluttag.

 

 

/Johan

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...