Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Föräldrar kontroll program


SirRodny

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag börjar bli lite orolig över vad min dotter har för sig på MSN.

Finns det något bra program man kan instalera för att logga hennes konversationer på MSN.?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Brukar finnas en history-knapp.

Där kan du gå in och titta på hela konversationen.

 

Såvida hon inte städar efter sig därinne. :-)

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nöjer dig med att få veta vad din dotter skriver så kanske TinyKL är någonting för dig.

 

http://home.rochester.rr.com/artcfox/TinyKL/

 

Men den loggar alla tangenttryckningar. Kan "döljas" eftersom den kan döpas till vad som helst. Tänk bara på att alla antivirusprogram plockar bort den så skapa undantag i antivirusprogrammet.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Hej peddler eller någon annan som har kunskap inom detta

 

har du provat TinyKL applikationen?

 

Laddade hem den förra veckan, installerade den efter konstens alla regler men jag hittar inte log filerna eller vilket program som jag skall öppna log filen i.

 

Jag hittade en fil med ändelsen *.pl och öppnade den i wordpad, men det var bara rappakalja på skärmen.

 

/orolig förälder’

[inlägget ändrat 2005-05-03 09:11:30 av Tomasw]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Det finns ett program som heter Remote Agent från Infopatrol (www.infopatrol.com) som övarvakar vad dina barn gör på datorn. Du installerar det och har fullständig kontroll vad dina barn gör och kan t.o.m skicka sms, mail eller ta skärmdumpar när dina barn går in på olämpliga webbsidor, öppnar program eller skriver olämpliga ord i chattprogram. Jag använder det själv och det fungerar hur bra som helst.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...