Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Domännamn


Miljarder

Rekommendera Poster

Hejsan,

 

Jag ska precis lansera en webbshop för bläckpatroner, toner och diverse kablar men jag har inget riktigt bra namn på den. Någon som har nåt bra förslag samt med passande .se-adress(som är ledigt)?

 

Tack för hjälpen och ha det bra!

 

/Miljarder

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blinkclub :)

 

Ha det bra,

A.C.Magic

-------------------------------------------------------

Two things are infinite: the universe and human

stupidity; and I´m not sure about the universe

(Albert Einstein)

[inlägget ändrat 2005-04-13 13:53:14 av A.C.Magic]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, vilken unik affärsidé!

 

Det vimlar ju av mer eller mindre seriösa webbshoppar för bläckpatroner och toner.

 

Det svåraste är väl inte vad shoppen skall heta, eller logistiken och webbshoppens utformning. Det svåraste är väl att synas? (utan att riskera att synas för mycket, t.ex. genom pop-up på aftonbladet, eller blinkande anonser...) Dessutom bör du ha bra levernastid, betalningsvillkor, priser, kundservice.

 

Kundservice:

Inkclub t.ex. går det inte att få tag på på annat sätt än mejl. Försökte komplettera en order en gång, men fick mejlsvar nästa dag att paketet redan var skickat. Därmed fick jag betala 2 avgifter... :thumbsdown: Där finns det förbättringspotential.

--

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan..

 

Ja jo jag vet att det är en unik affärsidé.. men det finns många ICA-affärer också!

 

Jag har en butik i dagsläget och jag hade inte tänkt mig leva på denna, bara som ett komplement tänkte jag och självklart bästa service.

 

Tack för hjälpen och ha det bra!

 

//Tomas

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...