Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gamla internetlänkar vägrar försvinna


Karl4647

Rekommendera Poster

Ja, det låter som en dum fråga och ja, det är det säkert ... Men nu har jag suttit i flera timmar och försöktö få kläm på det här, men jag förstår inte. Det känns vansinnigt att inte ens ha skenbar kontroll över sin egen dator! Problemet är alltså att jag vill rensa alla Internet Explorer-history (jaja, man ska inte använda programmet), men det bara går inte. Jag har givetvis använt de vanliga "Rensa tidigare"-o.s.v.-verktygen, men även med hjälp av sökning i olika forum efter samma fråga ställd tidigare hållt på och rensat i regedit, laddat ned åtminstone tre program som ska rensa datorn, men ingenting fungerar! Jag tar bort dem på något av alla sätt och sedan finns de kvar i alla fall. Jag raderar de 200 eller så fullständigt blandade länkarna, när jag öppnar rensa-programmet igen är allting tillbaka. Allting ligger i adressfältet. Hur irriterande som helst! Vad gör jag för fel? Har jag något underligt virus som inte låter mig ta bort filerna på riktigt? Suck. Hjälp mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adressfältet brukar bli rensat här:

Internet-alternativ - Innehåll - Komplettera automatiskt

Avbocka Webbadresser och annat önskat

Rensa-knapparna

 

Fliken Avancerat

Avbocka Använd funktionen Komplettera automatiskt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade det tidigare och gjorde det nu igen, det hjälper inte. Länkarna "kommer tillbaka".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...