Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Länsfinal i Kalmar!


Eminos

Rekommendera Poster

Tjo!

 

Tänkte bara påminna er om länsfinalen i Musik Direkt som äger rum i Kalmar Teater imårn kl 18:00 ! Glöm inte o komma o kolla på mej o mitt rockband o grattulera till vinsten sen efteråt ;D

 

Gastrocnemius heter vi. (Nån som vet vad det betyder utan o slå upp det? :P)

 

Biljetter delas ut gratis på Kalmar Teater kl 17:00...

 

http://www.jasarevic.com/gastrocnemius

 

/Eminos

 

[inlägget ändrat 2005-04-08 20:17:10 av Eminos]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har ni inga mp3'or på sidan? Jag lär väl inte åka 50 mil för att lyssna men jag skulle kunna tänka mig att ladda ner en mp3'a och lyssna :)

 

/Marcus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 mil, men herre Gud, vadå ;) ..du kommer inte ångra dej ;D

 

Inga mp3or nej, men en video finns juh! Tanka ner den så får du både se o höra oss.

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Varför har ni inga mp3'or på sidan?

Det fanns en avi, dock med rätt burkigt ljud (vanlig videokamera i liten lokal antar jag).

 

En tungrockande Eminos på trummor =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns en avi, dock med rätt burkigt ljud (vanlig videokamera i liten lokal antar jag).

Hehe, det är samma videokamera som TV4 kör med ute på fältet, och det är den största teaterlokalen i Västervik :D:P

Varför ljudet är burkigt vet jag inte...själv tycker jag det låter ganska bra för o va musik inspelad med en videokameras mikrofon. (med automatic gain control o annat elende)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
det är samma videokamera som TV4 kör med ute på fältet, och det är den största teaterlokalen i Västervik

Jo, det var inte menat som elak kritik =)

 

Hursomhelst, rock their asses off imorgon och lycka till :thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nädå, jag vet att det inte var illa menat. Jag svarade som min gittarrist brukar svara, för det är hans farsas dyra kamera som han försvarar ;)

 

Hursomhelst, rock their asses off imorgon och lycka till...

Hell yea! :D .. tack...

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ljudet lämnade en del övrigt att önska, blir väl inte bättre i laptophögtalare heller antar jag :) Får väl koppla in några andra högtalare och lyssna för jag tyckte nog att jag kunde ana något bra i "gröten" så bums iväg till studion och spela in nu :)

 

Lycka till i morgon

 

/Marcus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, sen så har vi repat in oss betydligt mer än vad vad vi inrepade på den konserten på videon, även koreografin är "uppgraderad". Riktiga inspelningar i studio kommer innan sommarn (håll utkik i skivaffärerna ;)). Än så länge så har vi bara två låtar klara, men det börjar dyka upp lite spelningar nu, så det blir väll till o skriva fler låtar.

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till ikväll!

 

(hehe...jag var med i slutet av 80-talet med min blockflöjtskvintett, minns att det var ball...hehe)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åt helvete...

Utan o vara dryg kan jag säga att vi var bäst, men vi gick inte vidare. Juryn diggar väll inte hårdrock helt enkelt.

Hur som hälst så hade vi jävligt kul o skapade lite nya kontakter...dessutom är brudarna i Kalmar fantastiskt söta ;)

Vi vann en spelning i Kalmar, så lite glad o få återkomma till Kalmar är jag iaf ;)

 

Ny video finns på sajten för dom som är intresserade...

 

http://www.jasarevic.com/gastrocnemius

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd, bättre lycka nästa gång! Att avgöra vem som är "bäst" i musik är nog inte så enkelt, då det utgår ifrån ens (juryns) personliga tyckande och uppfattning.

 

Synd som sagt, men ni hade åtminstone kul :)

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...