Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Worlf of Warcraft collectors edition


Mil

Rekommendera Poster

Hej jag har märkt att trycket efter wow är stort. Sålde mitt vanliga för 800 för några dagar sedan. Hittade sen många som sålde collectors edition för 2000.

Nån som vet någon som säljer det för lite mindre än 2000 kr.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänta lite istället. Hörde inofficiellt att det kommer att komma igen runt 19-21 april

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, för en jobbarkompis väntar på spelet, och genom jobbet så får vi dem lite före butikerna. Men sen vet jag inte mängden. Är det en liten mängd som släpps, så är det de som förhandsbokat som får först. Men anledningen att de inte släpper mycket just nu är överbelastning på deras spelservers. Det är så många inne att många tappar anslutningen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sålde mitt vanliga för 800 för några dagar sedan. Hittade sen många som sålde collectors edition för 2000.
Jösses!

Är det det spelet det mördas folk för? för att få vissa vapen...

med månadsavgift dessutom

 

 

°±°

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle du kunna hålla mig uppdaterad om när det kommer ut eller öjligt vis hjälpa mig med att få tag i ett av din jobbarkompis skulle jag vara jätte tacksam.

 

[inlägget ändrat 2005-04-08 22:29:58 av Mil]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är en jättemarknad. Frågade en kille om jag kunde köpa ett ex för 800 och han sa att han hade 22 st och sålt 14 st för ca 1800-2400 st. Det kallar jag att tjäna pengar.

 

[inlägget ändrat 2005-04-08 22:29:46 av Mil]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kommer det ju en ny sändning 15 april, så då kommer nog priserna att gå ner på "svarta marknaden". Jag skulle aldrig köpa det begagnat, med tanke på att aktiveringskoden bara får användas en gång. Dessutom känns det löjligt att betala mer än butikspriset... Som tur var förbokade jag tidigt första sändningen, så jag kunde börja redan i uppstarten av de europeiska servrarna.

---

Lift up the receiver

I’ll make you a believer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...