Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjääälp!??


lakris-loppan

Rekommendera Poster

lakris-loppan

Hej hej!

Jag har sen en tid F-secure internet security 2005. Är väldigt nöjd med det och har inte vad jag märkt (!) nagra problem - tills nu.... I gar lyckades min flickvän klicka i en liten ruta pa nagot underligt ställe och helt plötsligt fungerade vart intenet inte mer. (har förvisso inget med F-secure att göra, men men) Jag fick trixa lite och koppla ihop router och cable-modem och lyckades sparka igang eländet igen. Nu är det bara att sen denna lilla händelse, visar F-secure ett rött kryss och Anti-Spam funktionsstörning...:-( Vad har hänt? Vad kan jag göra? ...jag har scannat hela systemet och den indikerar inte pa nagot skumt...? Alla inställningar ser även ut "som vanligt" ... är det nagon som vet vad som kan ha hänt? ...

...har lite virus-fobi och ja....allt som inte är som vanligt....kaaaan ju vara virus eller nagot annat elakt fä...nagon galopperande trojaner eller smaskandes mask.....pust...

/l-l

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lakris-loppan

hmmm... har redan skickat till supporten men far inget svar. Känner inte heller för att vänta.... far väl installera det igen da kanske. Tack för hjälpen!

/l-l

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lakris-loppan

mmm..japp det kan vara fallet....skickade iofs mitt mail redan i gar, men men...

/l-l

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Det står inget om det på deras supportsidor?

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lakris-loppan

nej inte vad jag kunde hitta. Men det kanske lönar sig att leta lite till? Jag sökte efter Anti Spam osv, men hittade inget annat än hur man konfigurerar denna del av säkerhetspaketet....och det vet jag ju redan ;-)

/l-l

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om F-secure har stänger över hegerna

 

Det verkar som om F-secure har stängt på helgerna (lite konstigt

ordval i mitt förra inlägg)

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihihi....inga problem, fattade exakt vad du menade

 

Tackar så mycket för poängen, hoppas ditt problem löste sig.

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-04-02 22:48:30 av Brynäsarn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lakris-loppan

Japp! Nu har jag installerat F-S igen och allt tickar pa som vanligt igen. Tack igen för tipsen och hjälpen!

/l-l

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...