Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

comhemLogin


reppson

Rekommendera Poster

Comhem slopar kravet på inloggning på sin bredbandstjänst Internet Cable. Tidigare var man tvungen att gå via deras startsida och logga in innan man blev utsläppt på nätet. Detta har inte skett på min ort ännu, jag loggar in manuellt.

Jag brukar ibland ta med mig Modemet till tjejen som bor i ett comhem hus i en annan stad, men saknar abonnemang. Då kan jag logga in med mina uppgifter hos henne när jag är där. Kan man inte göra detta längre när dom bytt till automatisk inlogging i hela landet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge du tar med dig modemet så skall det inte vara några problem för dig....Eftersom du byter till en annan stad kan du eventuellt bli tvungen att logga in en gång för att komma in, men förmodligen rullar det på så fort du har kopplat in modemet....

 

Vilken stad är det du bor i och när har du fått besked om att de skall ta bort inloggningen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor i uppsala, men har inte fått besked om när auto inlogging skall starta här. Orten dit jag tar med mig modemet är skene och där är auto inloggning igång

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, inloggning ligger bara kvar för dig för att du har ett gammalt nemo modem, ring till kundtjänst och be att få ett nytt Motorola modem, så slipper du inloggningen även in uppsala.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...