Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Far Cry

Geckot

Recommended Posts

Hej!!

Hade varit tacksam för lite hjälp.

Har kommit till där man ska spränga en båt och sen kommer det en snubbe som skjuter som f...n på mig.

Hur är det möjligt att ta kål på honom. Börja trötta efter ha blivit spöad x antal ggr.

Tack på förhand!

Det här funkade för mig, om du är där jag tror du är; båten är sprängd, börjar sjunka och en helikopter kommer.

Simma iland och ta skydd bakom träden vid strandkanten. Kika fram i de lägen då helikoptern inte kan skjuta på dig, och skjut med raketgeväret på helikoptern. Det blir en del manövrerande eftersom man som jag minns det bara hann skjuta en raket per gång innan man måste ta skydd igen, så det tar ett tag, men till slut störtar helikoptern.

/ m

PS Ubisoft släppte ett pressmeddelande i mitten av mars där de avslöjade att det kommer ett nytt Far Cry-speltillägg under senhösten, något att se fram emot!

[inlägget ändrat 2005-03-30 17:01:19 av Stålis]

Mer far Cry!! Det ser jag fram emot !!

Ok. Båten och helikoptern.

Som jag minns så tog jag skydd bakom några prylar framme i fören på båten. Taktiken var precis som Stålis skrev skjut, ducka, ladda, skjut, ducka osv.

Det var ett evigt pepprande innan helikoptern gav med sig. Oftas hann båten sjunka, men efter massor av försök så fixade jag det.

Ge inte upp tillslut så fixar du det.

Matte i ladan

Hehehe!

Joo den kommer man ihåg.

Jag campade inne på kommandobryggan, kickade ut med jämna mellanrum och skickade iväg raketer mot helikoptern. Det fina är att du är helt skyddad där inne och kan springa ut åt båda hållen...

/Mats

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...