Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Sparade adresser i browsern...?

Fuzzy

Recommended Posts

Hej!

Har ett jobbigt bekymmer. Trots att jag har tömt hela "sparade länkar-listan i browsern så poppar det upp en länk i browsern när jag börjar skriva början av bokstäverna i adressen.

Hur fan blir jag av med den? Jag har tömt historiken, tömt cookies, temp internet-filer, komplettera automatiskt. Sökt igenom hela registret efter en nyckel med något från adressen, sökt egenom hela j*vla hårddisken efter en fil med en textsträng som liknar adressen. Men nada... Var är denna adress sparad???

Jag vet, ni tror att det handlar om porr och att man inte gärna ser tjejen se länken... Jag? Nä...

Stefan Eklinder

Plockat bort Komplettera automatiskt?

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

- Albert Einstein

Jag har raderat allt i kompletera automatiskt som jag sa. Att plocka bort dom manuellt går inte eftersom länkarna inte finns där. När jag tömt historiken så är listan i drop down-listan tom. Men ändå fylls adressen i när jag börjar skriva den.

Stefan Eklinder
Fuzzy skrev:

Jag har raderat allt i kompletera automatiskt som jag sa.

Det går att bocka ur alternativet Komplettera automatiskt i Internet-alternativ/Avancerat. Annars kommer IE att fortsätta komplettera dina adresser.

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

- Albert Einstein

Jag har faktiskt inte ens den "kompletera automatiskt" ibockad. Det som händer när jag börjar skriva samma bokstäver som den aktuella länken börjar med är att den adessen dyker upp i history-listan under adressfältet. Listan som, om man kollar, är tom...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...